Mittwoch, 26. Januar 2011

JAM- Beigaben No. 1

I made this two ATC´s for our Jam- Group ...each as a gift for the two other artists in our JAM Club for this single projekt. That´s my first package I made ... so it´s my No.1 package.
I don´t know if I will be patient enouhg to come to so many JAM Packages as my talented friens on our group do.
If you are a Jammer you have to make many, many ATC backgrounds each month to send to all JAM - Club - Artists..so I like to take Glimmer Mist . Here I took the color Waterslide from the little bottles of Glimmer Mist. I love all the blue and green tones so much!
---Belinda over on Wednesdaysstamper this week wants us to create Inky backgrounds. Look at here fabolous cool workshop for simple Journaling.



















Das hier ist meine erste JAM Beigaben Packung, die ich verschicken werde. Die beiden ATC´s sind für meine Jam Partnerinnen. In dem Umschlag verschicke ich die neuen Hintergründe. Meine Güte als Jammerin brauchst Du so viele ATC Hintergünde, da kommt mir Glimmermist wie gerufen. Das geht ruckizucki... die beiden Hintergründe für die gezeigten ATC´s hab ich mit der Farbe Waterslide von Glimmermist gemacht. Belinda will diese Woche "Tintenhintergründe" bei den Mittwochstemplern von uns sehen. Versäume auch nicht auf ihrem Blog die coole, einfache Anleitung für eine klasse Art Journal Seite zu checken!


Stempelchen von /Stamps from ACapella und/and Paperbag Studios

Kommentare :

  1. wonderful ATC's...love that colour!

    AntwortenLöschen
  2. ooo I see the beautiful blue...I think you will like my entry too:)
    Great ATC!

    AntwortenLöschen
  3. ich liebe glimmer mist auch sehr! immer wenn ich was bestelle und unter der portofreigrenze bin, fülle ich mit glimmer mist auf;)

    AntwortenLöschen
  4. Your cards are VERY sweet Susi...blues and greens are favorite colors of mine too :)
    oxo

    AntwortenLöschen
  5. such wonderful and soft colours, and such beautiful ATC's!! Lucky receivers :) Have a wonderful week my friend!!
    hugs and smiles,
    Linda

    AntwortenLöschen
  6. Du hast die gekaufte Variante benutzt und ich die selbstgemachte Mischung...
    Beide sind schön glitzrig!

    AntwortenLöschen
  7. Das sind ganz hinreißende ATC's geworden, liebe Susi. Ich freue mich, dass Du jetzt auch Beigaben werkelst.

    AntwortenLöschen
  8. Klasse gemacht und so schön blau.

    LG Jutta

    AntwortenLöschen
  9. So cool, Susi! Und auf Glimmer Mist möchte ich auch nicht mehr verzichten.

    AntwortenLöschen
  10. Susi, this is sweet. Love the color too.

    Hugs
    Sue

    AntwortenLöschen
  11. Traumhaft schön liebe Susi, dieser Blauton ist ein Traum.

    LG
    Anke

    AntwortenLöschen
  12. Sind das schöne ATC's geworden. Glimmer Mist macht Spaß!!! Jawohl, Susi! Stime Dir zu :)
    LG
    Conny

    AntwortenLöschen
  13. beautiful! i don't have of these sprays but this might have to be my first color!!

    AntwortenLöschen
  14. Wunderschön, die Farbwahl ist super.

    AntwortenLöschen
  15. Beautiful ATC's and you've used my favourite colour of mist. Gorgeous image.

    AntwortenLöschen
  16. Beautiful misty backgrounds with that glimmer mist. I love the images - where did you find that stamp?

    AntwortenLöschen
  17. Love your ATCs! This misty background is fabulous, very pretty - cheers!

    AntwortenLöschen
  18. Wunderschöne ATC´s, tolle Farbfahl.

    AntwortenLöschen

Thank you for your comment!