Freitag, 23. Dezember 2011

Christmas Cards

I know you can´t nearly  bear them any  longer , am I right?
Every year I think that I have created enough cards for christmas - but then, last minute, I realize:
I've forgotten a few favorite friends!
Disorganized and chaotic, like every year, this will never change !  
Christmas always comes so suddenly!
------------
Habt Ihr noch Bock Weihnachtskarten zu sehen?
Oder habt Ihr schon genug davon? Ich hab mal wieder in meiner chaotischen und unorganisierten Art die letzten drei Karten in letzter Minute auf die Reise gebracht..
Das wird sich nie ändern bei mir -
Weihnachten kommt immer so plötzlich!




   

Kommentare :

  1. Oh ich sehe meine ;)
    Susi die sind alle echt toll.
    Danke Dir nochmal für die liebe Post.

    AntwortenLöschen
  2. Deine Karten sind ne Wucht... und die letzte ist MEIN.. vielen lieben Dank dafür ♥

    LG Jutta

    AntwortenLöschen
  3. Schöne Karten hast du gestaltet. Besonders gut gefällt mir die erste. Ich wünsche dir und deiner Familie ein frohes Weihnachtsfest.

    AntwortenLöschen
  4. I was so very excited to have received a very special card from you all the way from Austria. When my husband brought it in from the mail box, I squealed with delight. What a great card too! Thanks so much for thinking of me on Chirstmas, I am so grateful for our friendship through blogging.
    Hope you and your family had a wonderful holiday and the fun and festivities continue. Happy New Year, hope 2012 brings you all you're wishing for.

    {{Big Hugs}}
    Sue

    AntwortenLöschen

Thank you for your comment!