Freitag, 24. Februar 2012

Plum Blossom

I found so many instructions for painting Chinese Blossom Style on youtube...
it´s fantastic to find so much inspiration. I tried this one on my watercolorpaper and it worked fine. Stamped a quote from Fiskars on the end...and it´s ready for me.
------------
Ich bin glücklich wieviel Anleitung und Inspiration sich auf youtube findet. Ich hab mir eine Menge Videos über Chinesische Blütenmalerei angeschaut und dieses hat es mir besonders angetan und ich hab es auf meinem 300 g/m² Aquarellpapier ausprobiert und es hat gut geklappt. Am Schluß noch einen Fiskars Spruch dazugestempelt und es gefällt mir.




Kommentare :

  1. It's perfect! So delicate and the colors are lovely. Happy PPF! :-)

    AntwortenLöschen
  2. wow, schön geworden Susi, nur weiter so, der Anfang ist doch schon vielversprechend!

    LG Renate

    AntwortenLöschen
  3. Mir gefällt es auch liebe Susi!
    Deien Werke werden nach und nach immer schöner (finde ich)...
    LG Katja

    AntwortenLöschen
  4. GORGEOUS liebe Susi.
    Beautiful painting of the Chinese blossom.
    lovely greet and nice weekend
    Marja

    AntwortenLöschen
  5. Du wirst immer besser, das schaut sowas von schön aus, super gemacht.

    LG Jutta

    AntwortenLöschen
  6. love this beautiful blossom!!! makes me want to see Spring soon!!!

    AntwortenLöschen
  7. Very beautifull Susi, wonderfull, have a nice weekend!!!

    Greetings
    Maria

    AntwortenLöschen
  8. Wunderwunderschön Susi.
    Ein Trazum.

    Hab ein schönes WE.

    AntwortenLöschen
  9. Your painting is beautiful and I love the saying. Feeling joyful is so special.

    AntwortenLöschen
  10. Du bist wirklich eine Künstlerin! Deine Werke werden immer schöner.

    LG
    Renate

    AntwortenLöschen
  11. Very lovely. I am off to investigate the video.

    AntwortenLöschen
  12. I am ready for spring and the beautiful flowers too. This is such a beautiful painting. It is lovely the way you have combined the watercolor with the stamping.

    AntwortenLöschen
  13. Simply gorgeous!! Thanks for the link,,will check it out....

    AntwortenLöschen

Thank you for your comment!