Mittwoch, 19. Dezember 2012

Silent Night / Stille Nacht

 FUN WITH ATCS CHALLENGE calls to choose an impressive song and show it on an ATC.
 ( Moo - Format = 1,1 x 2,8 inches / 2,8 x 7 cm )
wants to see Christmas on Moo(s)
The Stampsmith Challenge wants to see Handmade Holidays with one of their images

I made a little hanger with a Moo and an ATC on it .
Hope you like it!
Have a very merry Christmas!






the link to the song / der Link zum Lied:

Für die MOO - MANIA - CHALLENGE -Weihnachten und für die Fun with ATCs Challenge "Interpretiere ein Lied" und für "TSC#37Handmade Holidays"

Frohe und gesegnete Weihnachten für  alle meine  Leser!

Kommentare :

  1. This is so beautiful, so delicate and yet wintery

    AntwortenLöschen
  2. WOWWWWWWWWWWWWW this is greta Susi.
    So many lovely details.
    Love it

    Greetings Janny

    AntwortenLöschen
  3. Susi, ich fall gleich um ...
    Dein Tag (Karte) mit MOO ist der absolute Hammer und sieht "FANTASTISCH" aus.

    ♥liche Grüße
    Doris

    AntwortenLöschen
  4. Traumhaft schön!!!!!!!!!!!

    LG Tina

    AntwortenLöschen
  5. Ich habe heute ja eigentlich gar keine Zeit zum Kommentare schreiben, aber hier muss ich meine Abstinenz mal kurz unterbrechen! Oooooh, ist das toll! Da geht mir richtig das Herz auf! Frohe Weihnachten auch für Dich!!! Lieben Gruß Monika

    AntwortenLöschen
  6. Lots to see on the ATC, Susi! Well done!

    AntwortenLöschen
  7. Breathtakingly beautiful, Susi - I'm practically speechless! A real masterpiece - utterly lovely in every detail (so not quite speechless then...)
    Alison xx

    AntwortenLöschen
  8. WOW...ist das traumhaft schön,liebe Susi,bin hin und weg!

    LG Marion

    AntwortenLöschen
  9. Fabulous- beautifully done! I hope you have a blessed Christmas!

    AntwortenLöschen
  10. Mir fehlen die Worte.
    Was ist das schöööön.
    Ein fantastisches Set, ich bin sprachlos meine liebe Susi.

    AntwortenLöschen
  11. OMG was für ein zauberhaftes Hängerchen, jetzt liege ich echt am Boden, sowas Schönes. Und es gibt so viel zu entdecken, einfach gigantisch.

    Ein TRAUMWERK meine Liebe, da kommt man ins Schwärmen ...

    Herzliche Grüße
    von Anke

    AntwortenLöschen
  12. Wow wow wow, what a beautifull hanger and what a beautifull details, WONDERFUL!!!I love it!!

    Greetings
    Maria

    AntwortenLöschen
  13. Wauwww...what a great tag and what a fabulous idea with the moo and the ATC on it. Great details!!

    AntwortenLöschen
  14. It is beautiful. Th moo & ATC look great in their own right, but together on your background the whole looks fantastic.

    AntwortenLöschen
  15. Schnappatmend umfall. Das ist ja der helle Wahnsinn. Ich bin sowas von begeistert. Sagenhaft, liebe Susi, was Du da wieder gezaubert hast

    AntwortenLöschen
  16. Fantastisch, fantastisch - ich mag Deine Werke total - liebe Susi auch ich wünsche Dir und Deinen Lieben ein schönes Weihnachtsfest ...
    LG Uschi

    AntwortenLöschen
  17. Don't know where my head was... I was too rapt in admiration to remember to say: thank you so much for playing along with us at Fun With ATCs!!
    Alison x

    AntwortenLöschen
  18. Hi
    Beautiful use of a Stampsmith stamp on this mixed media collage.
    Love your colour palette and so much to interest the eye.
    Thank you for joining us at TSC this month and good luck with the prize draw.
    Wishes
    Lynne

    AntwortenLöschen
  19. what a great idea, looks so festive. x

    AntwortenLöschen
  20. So nice, so beautiful, there is so much to see, great wath you did!

    groetjes Coby

    AntwortenLöschen
  21. So beautiful and delicate, fabulous!!!

    AntwortenLöschen
  22. SUPERGENIALSCHÖN Susi, ich bin fasziniert!
    lg Uli

    AntwortenLöschen
  23. Wunderwunderschön, liebe Susi!

    Die ATC ist ein Traum und das gesamte Werk sowieso! Herrlich! Ich bin begeistert!

    Schön, dass du auch diesmal wieder bei uns auf FwATCs mitmachst!

    Herzliche Grüße,

    Claudia xx

    AntwortenLöschen
  24. GORGEOUS with so many perfect elements...your white washed creation really speaks to me dear Susi

    Wishing you and yours a very Merry Christmas and a New Year that is Happy and Bright
    oxo

    AntwortenLöschen
  25. I'm in awe... your work is stunningly beautiful! May you have a peace-filled and blessed Christmas!

    AntwortenLöschen
  26. Ein absolut phantastisches aufwendiges sahniges Traumteil, Susi! *umfall*
    Vielen Dank für's Teilen bei FwATCs.
    Liebe Grüße, Suzanne

    AntwortenLöschen
  27. Ohhhhh Susi ich bin hin und weg!
    Wunderbares ATC! Ich freue mich sehr das du an unserere Challenge als "Alter"Hase teilgenommen hast.
    Ein dicken Knuddler und nur die aller liebsten Wünsche zum Fest.
    Deine Uta.

    AntwortenLöschen
  28. Gorgeous! LOVE your tag and all your details are just beautiful!

    Thank you for joining us at The Stampsmith Challenge!

    Debbie
    ^..^

    AntwortenLöschen
  29. A beautiful ATC, I love the scrunched fabric with the music stamped on, Very festive. Love the simple colours and all the elements.Thanks for joining us at Fun With ATC's

    AntwortenLöschen
  30. noch so ein unglaublich schönes stück!! all die details, fantastisch...

    AntwortenLöschen
  31. Zauberhaft liebe Susi, sehe schön!

    AntwortenLöschen
  32. Eben erst entdeckt. Das ist ja gigantisch!!!!

    AntwortenLöschen

Thank you for your comment!