Monday, April 1, 2013

Art - Journal - Journey - MONTHLY

 I started a Monthly Challenge Blog for Art Journaling in march 2011! Art Journaling means so much to me and I am so happy that so many artists from all over the world join in each month - it´s a  wonderful journey with like-minded people. Once I started I found myself enjoying to see what a great fun prepairing topics and pages for the blog. I really love this. Thank you to all the artists and I really hope that more and more people will enjoy the relaxing process of making this kind of creating . In april 2013 there were nearly 60 artists with me. I am so happy about this - please feel free to participate - feel free to ask me about my experiences with Journaling. I am  self thaught and the most I  learned from You Tubers and books.
I wish to share my interest in making Art Journals and Altered Books with many others over on

Art-Journal-Journey



OUR NEW THEME is online! check it out!


Seit März 2011 werkeln Monat für Monat Gleichgesinnte Art Journal Begeisterte mit mir bei der MONATLICHEN - Herausforderung auf dem  ART - JOURNAL - JOURNEY - BLOG.
Ich freue mich riesig darüber und bin so froh Gleichgesinnte auf der ganzen Welt mit meiner Begeisterung für das Art Journalen anzustecken! DANKE EUCH FÜR`S MITMACHEN!
Ich lerne so viel von Euch - und scheut Euch auch bitte nicht mal etwas zu erfragen, ich habe inzwischen eine Menge von You Tubern und aus Büchern gelernt.
Ich danke allen Mitreisenden herzlich und hoffe dass Eure Begeisterung weiterhin anhält und freue mich über jeden einzelnen Beitrag !

Unser MAI Thema ist online - macht bitte mit!

No comments :

Post a Comment

Thank you for your comment!