Mittwoch, 9. Oktober 2013

MOO-MANIA & ART JOURNAL JOURNEY

We have a new theme over on MOO MANIA CHALLENGE BLOG which is
EYES
you know a Moo is the tiny format I am in love with since two years now.
 2.8 x 7 centimeters, or approximately 1.1 x 2.8 inches. 

this is my Moo
and  often when making a Moo, I think that it would be happy to be on a larger project -
so a  tag was  made with it.

the tag spoke to me loudly!
 "I want to be on a greater project!"

and so ..this page for the "SHE ART" THEME
over on ART JOURNAL JOURNEY emerged.

Mit einem MOO hab ich angefangen - es wurde ein Lesezeichen  daraus, welches ich auf einer Art Journal Seite verarbeitet habe.
ich linke zu
Art-Journal-Journey

Kommentare :

  1. I really like your 3 art-works, the last one is just amazing, you have so much inspiration!!

    Greetings
    Maria

    AntwortenLöschen
  2. Fabulous, love the eyes and the colours too.

    AntwortenLöschen
  3. Love the transition from Moo to Tag to journal page - metamorphosis! HUgs, Valerie
    Ups, ich habe wieder Englisch geschrieben, bin noh nicht ganz wach!

    AntwortenLöschen
  4. The eye on the moo really pops and grabs your attention. Your she art is fabulous, gorgeous textures and imagery.
    hugs {brenda} x0x

    AntwortenLöschen
  5. Another great She Art page Susi and I love the eye moo

    Chrissie x

    AntwortenLöschen
  6. Die Kreise machen sich ja wieder mega-genial auf deinem Moo und der großen Arbeit, Susi!

    Bin zwar nicht so der Rosa-Fan, aber so wie du es präsentierst, gefällt mir auch das! ;)

    LG,
    Claudia x

    AntwortenLöschen
  7. Hihi,die seite ist ja der Knaller,so genial und witzig,wieder eine ganz tolle arbeit,liebe susi!!!
    Deine ideen zum she art thema sind auch sooo Klasse,bitte mach weiter,auch du kannst das richtig toll.

    GLG Jeannette

    AntwortenLöschen
  8. deine art zu werkeln find ich einfach klasse. es stimmt, oft wirken die moos noch besser, wenn sie in ein größeres projekt integriert werden.

    AntwortenLöschen
  9. Wieder total klasse, liebe Susi...
    bin begeistert!!!

    LG Marion

    AntwortenLöschen
  10. wow it all looks beautiful, love the color combi!
    groetjes Karin

    AntwortenLöschen
  11. Love your Moo, tag and the fabulous page !!! Have a great day, Shirleyxx

    AntwortenLöschen
  12. Alle drei Werke sind toll! Ich finde es auch toll, wenn eine kleines Moo in eine größere Arbeit integriert wird! Sieht toll aus! Ja, und das dritte... was soll ich sagen... einfach umwerfend!! Tolle Farben und viele schöne Details!!

    AntwortenLöschen
  13. ich glaube, wir beide mögen Augenstempel:), deshalb bin ich wahrscheinlich auch so begeistert von Deinem tag

    AntwortenLöschen
  14. Klasse!
    Ich fühlte mich irgendwie beobachtet :-)

    Liebe Grüße

    AntwortenLöschen
  15. Your Moo looks great on the tag Susi...and your page is stunning...love this non-sweet She-art :-)

    AntwortenLöschen
  16. Ooo - I love the moo! My favourite's the journal page - now added to my Pinterest pins! Lovely - thank you for sharing, Shroo:)

    AntwortenLöschen
  17. Wow - definitely "eye-catching"! The MOO works beautifully as part of that dynamic tag, and I love your SheArt page - amazing light and depth as always in your journalling pages, Susi.
    Alison xx

    AntwortenLöschen
  18. very happy you listen when your artwork speaks to you dear Susi!

    another fabulous combination of pieces and those colors work so beautifully with great texture and depth too!
    oxo

    AntwortenLöschen
  19. I really like the way you combine strong colour and line. Great work!

    AntwortenLöschen

Thank you for your comment!