Monday, December 9, 2013

Are you busy ??

Are you all prepairing christmas gifts ? Life just gets busy around the holidays, doesn't it?!!
I set myself for being more stressless . I don't let the festive season get me down, I  relax and enjoy myself and my Art Journaling. I made some pages during the last days after I have organized the most things for christmas.( I keep it as simple as possible).
So here they are. For Conny's MIX IT MONTHLY  I made another owl...  very MIXED MEDIA - this was a great mess.




and for Art Journal Journey - I thought about Light and Darkness

just for fun and for trying out colors and techniques shown in the Mixed Media books
that are new to my bookshelf.


I link this to PPF and Art Journal Every Day.
 I received  this two wonderful cards and an ATC from my artfriend LonettA
Von LonettA hab ich diese tollen Karten und das ATC bekommen.

Ich hoffe Ihr habt nicht zu viel vorweihnachtlichen Stress -ich ja weniger- beschränke ich mich sehr in allen Vorbereitungen und genieße meine Advent- Zeit lieber mit Art Journaling - obige Seiten sind dieser Tage entstanden und ich verlinke sie zu im (engl.) Text genannten Challenges. 


**ART*JOURNAL*JOURNEY*




Mix It Monthly


27 comments :

  1. Fabulous owl picture, Susi. This is a very kind owl, I think, and definitely a she-owl. And all the colours!!!! I do like your dark and light moments page, very clever interpretation of the theme. I'll try to take your advice and be stressless.

    ReplyDelete
  2. ...Du sagst es...aber ich liebe zu dekorieren, Geschenke zu basteln...und blau/weiß gefällt mir besonders gut

    ReplyDelete
  3. Oh Susi, I adore your new owl, she is so soft and lovely....and all your other wonderful pages and painting....I am going stressless too, just enjoying each day. xox

    ReplyDelete
  4. I love your owl, so pretty and feminine! And the light and dark pages are great, too. Lovely work from Lonetta, that gal makes lovely stuff! Ups, ich war wieder ins Englisch abgegleist - Dir einen schönen Tag noch, und mache wozu Du Lust hast! LG, Valerie

    ReplyDelete
  5. The owl is gorgeous! I love how textured this page is. So much going on yet it all flows together so well. Very pretty.

    ReplyDelete
  6. Owl page is fab, Susi! backgroung texture is awesome, how did you do that?
    I like the way you have interpreted light and dark theme in other two pages.

    ReplyDelete
  7. Love your beautiful gifts and great art pages, loving the owl especially. Annette x

    ReplyDelete
  8. Wow Susi, beautiful work!! Love the colors and desgn in your owl page!!

    ReplyDelete
  9. wow - das sind mega geniale Seiten!!!
    Ich komme in diesem Jahr nicht zu so vielen selbstgemachten Geschenken und Karten wie sonst - im nächsten Jahr wird es dann wieder mehr werden - dann habe ich meine Lernerei hinter mir ;o)

    ReplyDelete
  10. OOh Wow Susi,soviele tolle seiten,einer schöner als die andre,deine eule lebt ganz schön Bunt und Farbenfroh,kein wunder das sie sich verzogen hat in den Süden,bei der kälte hier *Brrr* die licht und schatten seiten sind auch ganz genial umgesetzt,gefallen mir beide richtig gut.
    schön das du so kreativ bist,ich kann auch nicht so ganz ohne werkeln,obwohl ich vor hatte etwas kürzer zu treten,hihi.

    Wünsch Dir eine schöne Woche :-)

    Knuddel

    GLG Jeannette

    ReplyDelete
  11. WOW, eines schöner wie das andere!
    LG
    Claudia
    CS-CreativArt.de

    ReplyDelete
  12. Das sind hier ganz großartige Werke! Mir gefällt ganz besonders deine Eule ...fabelhaft... die Augen schauen einen direkt an!
    Die Post war war ja echt fix! Freut mich, dass dir die Karten gefallen! LG, LonettA

    ReplyDelete
  13. Wow, Susi! Du bist eine tolle Künstlerin. Eine Seite ist immer schöner als die andere. Mir gefällt besonders der Mensch in blau - grün!
    Liebe Grüße
    Barbara

    ReplyDelete
  14. Fantastic art Susi! Love your owl and the others. WOW! xo

    ReplyDelete
  15. Wowwww, das sind ja tolle Seiten. Einfach großartig. Gefallen mir alle sehr gut.
    Schöne Post hast du bekommen.

    LG Carola

    ReplyDelete
  16. Your pages are gorgeous, love them :) Also the cards you received are amazing so beautiful. Have a great week, Shirleyxx

    ReplyDelete
  17. Such wonderful pages, Susi - I love the first one, so bright and full of life and fun, and the shadow around the figure in the second one is amazing.

    I completely agree about not letting Christmas stress you - where's the joy in that?!
    Alison xx

    ReplyDelete
  18. I love your beautiful artwork Susi.
    Happy Advent to you!
    Trying not to get too stressed myself :o) I must get back to my journaling!
    Alison xx

    ReplyDelete
  19. Sie ist so süss wie sie ganz verzückt die Blüte anschaut....so ganz versunkem im Moment ;) Dazu die wunderschönen leuchtenden Farben, die Seite gefällt mir besonders gut wegen der vielen ineinanderschwimmenden Texturen und Farben! Toll der 3D Effekt der Blüte :) Danke für noch so einen wunderschönen Beitrag zu Mix It Monthly! Das erste Light and Dark Werk finde ich auch ganz besonders mit der weissen und schwarzen Schrift und der interessanten Pose...Grossartig! ♥ Conny

    ReplyDelete
  20. A fabulous owl and so beautiful pictures on your site.

    ReplyDelete
  21. Was für eine süße Eule! Sie ist so hübsch, es muss eine Eulin sein. In ihrem Blumenbeet, so romantisch, das inspiriert mich zu neuen Eulenbildern.
    Ich mag mich auch nicht in den Weihnachtsstress ziehen lassen, für mich ist es eine Zeit der Besinnung.
    Schöne Grüße
    Gabriele

    ReplyDelete
  22. I love all the textures and layers in your owl painting and the dark and light is lovely too!

    ReplyDelete
  23. I love your owl again, the colors and all the interesting textures. And I see that you are having a lot of fun with art journaling! Bravo!

    ReplyDelete

Thank you for your comment!