Mittwoch, 21. Mai 2014

MOO MANIA & MORE - NEW THEME

MOO MANIA & MORE with a new theme which is "CORRUGATED CARDBOARD" is awaiting you. I made a spread in my giant Journal by using such stuff. Hope you like my spread - it's also meant for AJJ / Circles and my private
ONE DRAWING A DAY PROJECT .

MOO MANIA & MORE erwartet Dich mit einem neuem Thema, das diesmal "Wellpappe" heisst.
Ich hab eine Doppelseite in meinem großen Journal gearbeitet, das auch für AJJ / Kreise und für
mein privates "ZEICHNE JEDEN TAG - Projekt" gedacht ist.

The project I started with this drawing exercise which I cut out later and used as a template for my corrugated cardboard./ Das Projekt hab ich mit dieser Zeichnung angefangem, die ich danach ausschnitt und als Schablone für meine Wellpappe benutzt habe.


Moo Mania  &  more

**ART*JOURNAL*JOURNEY*

One Drawing A Day

Kommentare :

  1. Very beautiful spread, I love it!! great image , great design!!!

    Greetings
    Maria

    AntwortenLöschen
  2. Ganz tolle Arbeit, und du weisst, wie sehr ich Wellpappe mag! GLG, Valerie

    AntwortenLöschen
  3. Oohh das sieht ja großartig aus susi,etwas mysteriös,genau wie ich es mag,klasse!!!

    liebe grüße jenny

    AntwortenLöschen
  4. Das ist ja klasse! - bei diesem sommerlichen Wetter komme ich gar nicht so richtig ins Bastelzimmer :-) Vielleicht hole ich mir nachher mal einiges zum werkeln raus, denn das Thema Wellpappe mag ich.
    Liebe Grüße, Dagmar

    AntwortenLöschen
  5. Brilliant use of the corrugated card Susi, stunning background and wonderful profiles, brilliant drawing too, fabulous!!

    AntwortenLöschen
  6. Fantastic! I like how you incorporated the colour white into corrugated carboard.

    AntwortenLöschen
  7. sieht einfach toll aus! die wellpappe ist so ein schöner strukturgeber.

    AntwortenLöschen
  8. A great spread. I love the look of corrugated card and I like the combination of the card and the way you have used it as a stamp.

    AntwortenLöschen
  9. Very Cool, indeed! I love corrugated cardboard it has such wonderful texture! Happy Painting to you.

    AntwortenLöschen
  10. Deine Seiten sehen toll aus und Hut ab, für die tägliche Übung. Ich habe es noch nicht geschafft es in mein Alltag einzubauen. Weiter so und vielleicht schaffe ich es ja auch irgendwann regelmäßig zu zeichnen.

    AntwortenLöschen
  11. This is fabulous Susi!Wonderful colors!

    AntwortenLöschen
  12. Wellpappe ist wirklich ein tolles Thema. Sie als Silhouette einzusetzen finde ich absolut genial! Eine beeindruckende Doppelseite!
    Alles Liebe, Manuela

    AntwortenLöschen
  13. Really great use of the cardboard Susi!!! Super pages once again = WOW!
    oxo

    AntwortenLöschen
  14. Gosh, something quite different, a cardboard man. I love the way you experiment with materials and the fabulous results you produce. This is another wonderful artwork, it's so inspiring so see what you do.

    AntwortenLöschen
  15. Schön dieses sanfte Ocker mit viel Weiß, dazu paßt die sanft braune Wellpappe hervorragend. Toll gelungen der Silhouetten-Kopf. Gefällt mir.
    Liebe Grüße
    Sabine

    AntwortenLöschen
  16. Das ist super,
    was für eine klasse Idee!

    AntwortenLöschen
  17. What a creative way to use corrugated cardboard on Susi, love your beautifully made pages.
    Anni

    AntwortenLöschen
  18. Wonder where did your inspiration come from?
    http://www.pinterest.com/pin/264656915576620783/

    AntwortenLöschen
  19. I do not mind you copying my spread, but some kind of credit could have been nice.

    AntwortenLöschen
  20. More fantastic inspiration with corrugated cardboard - so clever and cool!
    Alison x

    AntwortenLöschen

Thank you for your comment!