Montag, 20. Oktober 2014

MOO MANIA & MORE ○○○ ART JOURNAL JOURNEY


As you know is our theme over at / Wie Du weisst heisst unser Thema bei

Moo Mania  &  more

BRIGHT AND CHEERFUL / Bunt und Fröhlich

and our theme over at /und unser Thema bei

Art Journal Journey

is DEEP IN THE FOREST / Tief im Wald


 so I came up with above spread in my Journal matching both Challenges
und darum gibt es obige Doppelseite passend zu beiden Herausforderungen.

The drunks are applied with an old credit card - so proud with how they turned out-
Die Baumstämme hab ich mit einer alten Kreditkarte aufgespachtelt -ich bin so stolz, dass mir das so gut gelungen ist.
another inspiration from the gorgeous G.Lipski - eine weitere Inspiration der großartigen G.Lipski.

Kommentare :

  1. Wow,das sieht ja ganz,ganz fantastisch aus,wie ein Bunter Birkenwald,gefällt mir ganz spitze,ich schau mir das video mal an.
    jetzt mach ich mir ersteinmal einen cafe,wünsch dir eine tolle woche,liebe susi.

    Knuddel

    AntwortenLöschen
  2. Eine wunderschöne und fröhliche Seite, die Farben sind toll, einfach was fürs Herzen! Dir einen schönen Tag, GLG, Valerie

    AntwortenLöschen
  3. Wonderful artwork Susi with strong images and stand out colours

    Love Chrissie x

    AntwortenLöschen
  4. wow this looks awesome, love it!
    Groetjes Karin

    AntwortenLöschen
  5. Thanks for your comments on my blog. It is always good to hear another person's feelings. I am enjoying this new group. there are so many great journalers - including you!

    AntwortenLöschen
  6. Wow beautiful woods artwork, the trees are fantastic! I hope you are doing well, Shirleyxx

    AntwortenLöschen
  7. Frühling in deinem Wald liebe Susi! Ein richtiges Meisterstück ist das wieder! LG, Ira
    Ira’s Crea Corner

    AntwortenLöschen
  8. Fabulous spread, loved the strength of the trees.
    Yvonne x

    AntwortenLöschen
  9. Wow,more wonderful colours Susi,I do love your art,the enjoyment you get creating it always shines through :)

    Big hugs
    Donna xxx

    AntwortenLöschen
  10. Beautiful artwork, love your trees and the sentiment. I bet you had fun with this one :) xx

    AntwortenLöschen
  11. Einfach herrlich! Tief im Wald ... das ist es nicht immer dunkel!! Ganz tolle Komposition ... herzerfrischend!
    Liebe Grüße, Annette

    AntwortenLöschen
  12. Love this page too. It looks so bright. Love it Anneke.

    AntwortenLöschen
  13. Lovely forest. Makes me think of falling leaves and also a a wonderful and color snowstorm. xox

    AntwortenLöschen

Thank you for your comment!