Tuesday, December 23, 2014

Collaged Folder ( part II) ... Collage Ordner (Teil II)

This is the second front panel of my project I showed  yesterday , it was one of my older Mixed Media paintings I used for this side of the folder  - the original you can see HERE

And now it's time to wish a Verry Merry Christmas to my dear friends over at 


Das ist nun die letzte Seite meines collagierten Folders, den ich gestern zeigte - mein Original kannst Du HIER sehen ! Ich wünsche allen lieben Blogfreunden und den T-Stands-For-Tuesday Bloggern ein frohes Fest!

28 comments :

  1. Es ist ganz toll geworden. Schön, und sehr brauchbar für Fliegende Blätter etc. Gut gemacht! Hugs, Valerie

    ReplyDelete
  2. This folder looks amazing Susi.

    Have a very Happy Holiday.

    Love Chrissie xx

    ReplyDelete
  3. Toll wie schön und ich wünsche dir ein schönes Weihnachsfest mit deiner Familie !
    Lieben Gruss Elke

    ReplyDelete
  4. Love the folder and the artwork with the coffee cup and your Santa mug is totally adorable!! Merry Christmas!! Annette

    ReplyDelete
  5. Excellent mug Susi and your tables centre piece is beautiful. Happy T Day & Happy Christmas! :o))

    ReplyDelete
  6. I like your cup picture :) Happy T Tuesday!

    ReplyDelete
  7. sehr schön und auch noch praktisch! mein Adlerauge erspähte wieder einen tollen stencil, den ich noch nicht kannte... den als mini-teil auch auf dem tee schwimmen zu lassen, kommt sehr gut!
    Susi, ich wünsch dir die allerschönsten tage in London, ich beneide dich selbstverständlich... du wirst so viel tolles sehen und erleben, aber ich bin sicher, wir werden deine Inspirationen auch wieder genießen können. alles, alles gute!

    ReplyDelete
  8. This looks good enough to drink Susi :) wonderful drawing. Loving your santa mug too,soooo cute

    Big hugs
    Donna xxx

    ReplyDelete
  9. I visited the previous post to see how the folder is being made. What a creative way to use some of your art. Happy Holidays!

    Darla

    ReplyDelete
  10. Love the mixed media painting and that Santa mug!!
    Happy T-Day and Merry Christmas! :)

    ReplyDelete
  11. Love that cup!!! And I love the photo with your Advent wreath in it- I just love how your wreath came out- beautiful!! xoxo

    ReplyDelete
  12. and a Very Merry Christmas to you liebe Susi
    I wish you and your family a beautiful time...

    what a fine folder...
    I am off to see what I missed in Part 1

    fa la laaa
    oxo

    ReplyDelete
  13. Merry Christmas Susi!! I love the Santa cup and your collage is fantastic!
    Thanks for the earlier visit, Happy T-day

    ReplyDelete
  14. happy T day and a very Merry Christmas to you too!

    ReplyDelete
  15. You have two wonderful cups here--both the cup in the painting and the Santa cup. I wish you a very Merry Christmas!!!

    ReplyDelete
  16. Fabelhafte Seite Susi, heisse Schokolade, mmmmmmm!! Ich wünsche dir ein frohes Weihnachtsfest, schöne Tage!! LG, Ira

    Ira’s Crea Corner

    ReplyDelete
  17. love that candle and art..happy Christmas

    ReplyDelete
  18. Love your santa cup! blessings for the holiday and the new year!

    ReplyDelete
  19. Oh Susi, I am SO far behind, and I'm not sure I'll catch up until I am well enough to sit for more than a few minutes.

    I am SO impressed with the painting of the cup and saucer, as well as the Santa mug. Both are lovely in their own way. And I love that Advent wreath you created earlier in the month that you are now burning the candles. Such beauty abounds in your world.

    Thanks for sharing these two very different cups with us for T this Tuesday. and yes, I'll be back to catch up when I'm a bit stronger.

    ReplyDelete
  20. Alles Schöne zum Fest für dich!
    ...und ganz viel Spaß mit deiner Tochter in London!
    Deine wunderbaren Kunstwerke haben mich sehr inspiriert, und ich werde viele Ideen von dir im neuen Jahr aufgreifen, wenn ich 'frei' von den täglichen Fundstücken sein werde!
    Liebe Grüße von Ulrike

    ReplyDelete
  21. How fun and cute and merry this is! Have a Merry Christmas!

    ReplyDelete
  22. So many amazing textures Susi, fab view of your tea cup on your collage page.

    Your Santa mug is cute, great smile!

    Merry Christmas Susi and a Happy, Healthy, Creative and Joyous 2015:-) xxx

    ReplyDelete
  23. Love the santa cup inside and out.
    hugs
    susan s

    ReplyDelete
  24. and Merry Christmas to you too dear! lovely festive photo...and always good to have cookies handy! ♥

    ReplyDelete
  25. Beautiful as always. Have a wonderful holidays and happy new year, dear Susi, hugs xxx

    ReplyDelete
  26. Ach ja dieses Bild mochte ich besonders gern von dir, schön daß es nun neue Verwendung findet. Der Tassensanta ist so drollig,gefällt mir,läßt mich lächeln.
    Merry Christmas liebe Susi
    Sabine

    ReplyDelete
  27. This looks gorgeous. Love it. Thanks for showing Anneke.

    ReplyDelete

Thank you for your comment!