Samstag, 27. Dezember 2014

HOPE



This is just a scheduled post today,I am on a  London-Trip just now  for five days, and I think I will do no blogging, even though my daughter takes her laptop and Iphone with her, but I will enjoy just sightseeing and shopping this five days..yeah!!! I am very excited about my trip - because I wasn't in London for about 25 years .
This is a spread in my current Altered Book and it's meant for ART JOURNAL JOURNEY (Collage) where so so many entries are already linked this month - AMAZING!

 Das ist ein vordatierter Post heute, denn ich bin grad in  London für fünf ganze Tage - yeah! - und ich denke ich werde nicht bloggen während meines Aufenthalts , obzwar Töchterchen ihren Laptop und das Iphone mit hat.
Ich will das Sightseeing und Shoppen voll genießen, denn ich war seit 25 Jahren nicht mehr in London. Das ist eine Doppelseite in meinem Altered Book für Art Journal Journey gedacht, wo diesmal rekordverdächtig viele grandiose Beiträge schon eingestellt wurden.




Kommentare :

  1. Tolle farben und schöne seiten,passt auch gut zu meiner derzeitigen stimmung,die hoffnung nicht aufgeben.
    ich habe gestern zwei flaschen vanillekipferllikör gemacht,hhhmmm der ist sooooo lecker,eine flasche bekommt meine freundin zu weihnachten.
    wünsch dir noch viel spass in london.

    Knuddel

    AntwortenLöschen
  2. Ich denke an Dich und hoffe dass Du die Zeit geniesst! Eine super Journalseite! Hugs, Valerie

    AntwortenLöschen
  3. Liebe Susi,
    ich wünsche dir viel Spaß in London und freue mich auf deinen Bericht und tolle
    Bilder.
    LG Sadie

    AntwortenLöschen
  4. Merry Christmas, Susi! Hope you're having a fun time in London! Also hope the fellow Londoners treat you well and make your stay wonderful! Big hugs!
    Ingrid xx

    AntwortenLöschen
  5. Fantastic page Susi definitely full of hope, glorious colours and lovely shapes.

    Enjoy your time in London with your DD:-) xxx

    AntwortenLöschen
  6. Gorgeous page dedicated to Hope.
    Also hope you enjoy your visit to London.
    Yvonne x

    AntwortenLöschen
  7. Liebe Susi
    tolle Tage wünsche ich dir beim shoppen in London!
    Toll deine Seite .. sehr schön!
    Lieben Gruss Elke

    AntwortenLöschen
  8. Lovely journal pages! Have a wonderful time in London! xx

    AntwortenLöschen
  9. Everything is right with the world when there is hope, circles, and sheet music!

    AntwortenLöschen
  10. Very happy for you getting to visit London again dear Susi and extra fun traveling with your daughter and around this festive time of year!
    Know you are having a wonderful time.
    Your HOPE page is wonderful (I have been working with the word 'hope' on recent journal pages too).
    Hope to see some photos of your adventures.
    I always say seeing others photos is the next best thing to being there myself = armchair traveling ;-) oxo

    AntwortenLöschen
  11. A wonderful page full of hope and light.
    Alison xx

    AntwortenLöschen
  12. das ist eine tolle seite... so schöne farben!
    ich wünsch dir vieeeeeel spass in london! ist eine meiner lieblingsstädte! *hachz* ich wär auch gern dort! :)
    knuddels, tina

    AntwortenLöschen
  13. I'm just getting back into the world of blogging after a long break and your site is STILL a HUGE inspiration! I'm in love with your style and use of colour. I look forward to stopping by more regularly. Hope you had a nice Christmas and enjoyed your London trip! hugs from Shroo:)x

    AntwortenLöschen

Thank you for your comment!