Donnerstag, 1. Januar 2015

HAPPY NEW YEAR ! *****PROSIT NEUJAHR!

We start a new Art Journaling year over at
Wir starten ein neues Jahr bei 

Art Journal Journey

We decided to continue our popular November theme what means we want you to be inspired by the masters again. Wir haben beschlossen das beliebte November Thema nochmal aufzugreifen, was bedeutet, wir möchten, dass Du wieder von den Meistern inspiriert bist.
I recently came back from London and I am sooo tired from all this sight seeing and specially the shopping shopping shopping during the big wintersale and TATE Modern , London Eye, Madame Tussauds- all the markets and ... and ...and   -  it was just fantastic!
But so I was just able to do my first entry for AJJ digital.. I took an old journal page and altered it in Photo Filtre Studio X - ( inspired by Da Vinci I call this)
Ich bin erst von London wieder heim gekommen und ich bin extrem müde von all den Sehenswürdigkeiten und dem MEGA-XXL-EINKAUFSMARATHON mit meiner Tochter , der Tate Modern, dem London Eye, Madame Tussauds und all den Märkten und und und..es war fantastisch! Aber dadurch hab ich keine Zeit gehabt eine erste Arbeit für AJJ -Januar vorzubereiten und daher musste eine ältere Journalseite herhalten, die ich digital verändert hab. Ich nenn das: Inspiriert von Da Vinci.





Kommentare :

  1. oohh wie wunderschön,die beiden damen sehen zauberhaft aus.
    hab auch gerade eine seite genacht,muss nur noch trocknen.
    schönes neues jahr wünsch ich dir.


    knuddel

    AntwortenLöschen
  2. Eine Wunderschöne Seite, gut, dass du in der Lage warst noch zu arbeiten nach der Reise! Dir auch ein frohes neues Jahr! GLG, Valerie

    AntwortenLöschen
  3. wie schön, ein hybrid werk! ist es nicht unglaublich, welche Möglichkeiten uns heute offen stehen? erst was machen und dann nochmal alles mögliche daraus zaubern durch digitale Veränderungen...
    ich stehe in den Startlöchern...

    AntwortenLöschen
  4. Happy 2015 Susi. So pleased you enjoyed your time in London even if it was tiring.

    Wonderful subject again for AJJ and a beautiful piece of art by you

    Love Chrissie x

    AntwortenLöschen
  5. Alles Gute und Liebe wünsche ich dir für das neue Jahr liebe Susi! Freut mich dass du soviel Spass hattest in London! Ich habe immer Spass mit deinen fabelhaften Kreationen, super ist deine letzte auch wieder, hoffe auch dieses Jahr deine Kreativität geniessen zu können! LG, Ira
    Ira’s Crea Corner

    AntwortenLöschen
  6. Great photo-edit of the original, what a good idea.
    I like the blues and blacks and the tiny touches of magenta.
    Happy New Year, glad you had a good time in London.

    AntwortenLöschen
  7. Amazing artwork! Happy New Year, wishing you all the best for 2015. Thanks for all your inspiration, Shirleyxx

    AntwortenLöschen
  8. Happy New Year Susi! Sounds like a fabulous time in London-despite being exhausting. I bet you came home with LOTS of goodies! Looking forward to contributing to this great theme again.

    AntwortenLöschen
  9. Best wishes for 2015 Susi with lots of creative moments!
    Your AJ page looks gorgeous ánd beautiful!!!

    Kind regards, Alie :-)

    AntwortenLöschen
  10. Oh how wonderful. I can never get enough of your Masters, many of whom I've heard of, some I've not. But Da Vinci is a good way to begin the month, and this entry is no exception. Great entry.

    BTW, happy New Year, dear friend. I've SO enjoyed getting to know you and your art better these past few months.

    AntwortenLöschen
  11. Fabulous page, your versions of the Masters always look amazing. Glad you enjoyed your visit to London.
    Yvonne xx

    AntwortenLöschen
  12. welcome back, love your painting, I am excited to see ajm is the masters again, I had a good time doing those. Going to London, to shop is my dream, and the tate modern, all the museums, ahhh

    AntwortenLöschen
  13. And BEAUTIFUL it is what you created dear Susi for another fab AJJ challenge month!
    Your London getaway sounds really special and full of fun and inspiration.
    Happy New Year Dear One ♥
    oxo

    AntwortenLöschen
  14. Your Da Vinci inspired page is wonderful Susi!
    I'm so glad you are having this challenge again, as I really wanted to join last time. I wanted to make a Gerhard Richter style page. I remember seeing his fabulous art at the Tate Modern a couple of years ago, and fell totally in love!
    Alison xox

    AntwortenLöschen
  15. Love the lines you've added here, Susi. A little Picasso-esque :) Sounds like you had fun in London. We used to love visiting Tate modern each time they had a new exhibition. When our daughter was two she screeched to a halt in front of the red Andy Warhol screenprint of himself with a 'Wow!'

    AntwortenLöschen
  16. Liebe Susi,

    ich wünsche Dir von Herzen ein gutes und gesundes neues Jahr. :-)
    Ich mag Deine Kreativität, Deine Experimentierfreudigkeit, Deine immer neuen Ideen und Umsetzung.
    Danke, dass Du sie zeigst und uns daran teilhaben lässt.
    Für mich sind sie immer eine Quelle großer Freude.

    Ich finde das Thema für AJJ toll und mache mir schon Gedanken, welches Bild ich malen werde.

    Herzliche Grüße
    Claudia

    AntwortenLöschen
  17. Gefällt mir sehr gut dein Bild!

    Sehr faszinierend wie man digital aus einem Kunstwerk ein neues schaffen kann! :-)

    Liebe Grüße, Steffie

    AntwortenLöschen

Thank you for your comment!