Monday, February 23, 2015

Paper Artsy - Clare Lloyd Stamps

I made a couple of  tags with Clare Lloyd's new stamps 
Thank you Clare for the invitation!
I will show them all in once here.. 



The following six are sewn onto  fabric back to back
so they are now  a little tagbook.






 Inspiration for this tags was my lovely  daughter Julia - she is a wonderful teenie
and all the stamps from Clare are representing this age perfect!


Hier zeige ich Tags, die ich auf Einladung von Clare Lloyd für Paper Artsy machen durfte.
Das oberste ist einzeln, die anderern sechs sind Rücken an Rücken auf Stoff zu einem Tagbook genäht.
Als Inspiration diente meine liebe Tochter Julia - mein wundervoller Teenager
die Stempel von Clare repräsentieren das Teenager Alter perfekt!


27 comments :

  1. Great tags Susi, I love them all, thanks for the inspiration, you can be very proud to do this for Paper Artsy, the stamps are wonderfull and your samples are great and artsy!!

    Greetings
    Maria

    ReplyDelete
  2. Liebe Susi deine Tags sind so wundervoll romantisch da schmelze ich hin mit Stoff sogar und deine Tochter ach wie hübsch sie ist, ein grosses kompliment an die Eltern!
    Schönen Montag wünsche ich dir
    Lieben Gruss Elke

    ReplyDelete
  3. Awesome Tags Susi, each one is full of character and colour:-) xxx

    ReplyDelete
  4. Susi Du hast ganz zauberhafte Werke damit kreiert Die gewählte Farbkombi und die kreative Gestaltung gefallen mir ganz besonders gut, auch wenn die Stempelmotive nicht meinen Geschmack treffen.

    ReplyDelete
  5. Wunderschöne Tags, tolle Farben und Gestaltung. Due hast die Motive bestmoglichst benutzt! Das Foto Deiner Tochter ist sehr schön. Hugs, Valerie

    ReplyDelete
  6. deine Julia ist eine Schönheit, na, da wird das mit der lovestory schon passen!! die Idee mit dem nähen der tags auf einen stoffstreifen klaue ich dir gleich ganz frech und bookmarke sie mir, die ist nämlich genial!!
    hab eine schöne Woche, Susi! liebe grüße

    ReplyDelete
  7. Eine zauberhafte junge Dame, ist Deine Tochter, liebe Susi! Das ist so ein schönes Alter, wenn die Mädels so "knospen" ... Sorry für das Wort, mir fällt kein besseres ein :) Ich kann mich noch so gut an mein Patenkind in dieser Zeit erinnern (habe ja leider keine eigenen Kinder) und wie sehr sie mich verzauber hat.

    Ja, das sehe ich auch bei Deiner Tochter und den schönen Tags, die diese Stimmung so leicht und fein wiedergeben.

    Ich wünsche Euch noch viele Momente wie diese und wünsche Dir auch eine feine Woche und freue mich noch ein wenig an den schönen Tags.

    Viele liebe Grüße und Knuddel zu Dir
    Deine Erika

    ReplyDelete
  8. Fabulous set of tags Susi, you have used those stamps brilliantly here, I think they really suit your style!

    ReplyDelete
  9. Beautiful daughter you have Susi-like her mum :)

    Really terrific tags that show off the stamps perfectly

    Have a great day

    Love Chrissie x

    ReplyDelete
  10. Tolle Tags - tolle Tochter!!!! LG Ulrike

    ReplyDelete
  11. You've used the stamps brilliantly here, each one is pure delight. I like the way you have stamped the face twice in different ways on the same tag.
    I love your fabric tag book, what a great way to keep the stamps together.

    ReplyDelete
  12. Wow! What a great way to use Clare's new stamps! Your tags are wonderful Susi! And the photo of your daughter, well, sh is just beautiful!!! xoxo

    ReplyDelete
  13. Wow,stunning tags Susi,loving the bright colours
    Your daughter is a stunner too,hope she's arty like her wonderful mum ;)
    Big hugs
    Donna xxx

    ReplyDelete
  14. Great use of the stamps, your daughter is so cute, what a charming gal and Clare's stamps are charming too. xox

    ReplyDelete
  15. wow,was für wunderschöne tags,du hast eine süsse tochter und die inspiration von ihr hat auch gleich mir gedient,habe auch ein tag mit paper arsty motiven gemacht,carol freut sich bestimmt sehr über solch tolle beispiele,sie sind echt superklasse,großes lob an deine tochter.
    schönen tag dir noch.


    knuddel

    ReplyDelete
  16. Die sehen ja spitze aus Susi! Und was für eine schöne Tochter hast du ja, super dass du dich von ihr inspirieren lässt! Klasse Erfolg! LG, Ira
    Ira’s Crea Corner

    ReplyDelete
  17. A fantastic set of tags and a super way to keep them altogether in a book. Its a lovely photo of your beautiful daughter.
    Yvonne xx

    ReplyDelete
  18. Wonderful tag book-- I REALLY like the way you've stitched it together, not to mention the colors. A perfect way to feature Clare's sweet new stamps! And what beautiful inspiration you had, too!

    :)

    ReplyDelete
  19. Really great tags and a cute daughter to boot

    ReplyDelete
  20. Gorgeous tags, very whimsical and your daughter is a beauty! She must be a great joy. Your AJ pages on your previous post are also gorgeous. Take care, Shirleyxx

    ReplyDelete
  21. great job with the stamps-you showcased them beautifully in your fab tags!!

    ReplyDelete
  22. Deine Tags sind einfach zauberhaft, liebe Susi! So schön die sanften Farben. Einfach klasse! Deine Tochter ist ja eine ganz Hübsche ... wunderbares Foto!
    Liebe Grüße, Annette

    ReplyDelete
  23. Wonderful tags you created with those really fun stamps Susi!
    Thank you for sharing your beauty of a daughter with us too!
    oxo

    ReplyDelete
  24. What a wonderful project...I love it! And your daughter is very beautiful, too!

    ReplyDelete
  25. These tags are lovely! What a lovely picture of your beautiful daughter - gorgeous post :)xx

    ReplyDelete
  26. Ein Tag schöner als das Andere und mit so frischen Farben gemacht. Ja und deine kleine Maus ist auch zu niedlich wie sie da so durch die große Brille schaut,tolles Foto,super Perspektive.
    Liebe Grüße
    Sabine

    ReplyDelete

Thank you for your comment!