Monday, March 16, 2015

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○T- Stands for CRAZY CHICKEN - MOO MANIA & MORE and Art Journal Journey○○○○○○○

Mixed Media on A4 watercolor-paper 
Mischtechnik auf A4 Aquarellpapier


I had so much fun by making this crazy chicken.
Hatte riesig Spaß beim Werkeln hier.


This week I am an early hen for
it's only Monday - I know -but I wanted to celebrate an early Party! 
I am just a crazy chicken as you know.
hope you all are well this week girls!
 
Mein Mixed Media Hühnchen ist eigentlich für morgen für die
wöchentliche Runde bei
gedacht, aber ich bin eben etwas verrückt und poste schon heute .
Eine schöne neue Woche wünsch ich Euch allen!

Ich linke zu / I link to

week 2 / 2.Woche

Moo Mania  &  more
POULTRY / FEDERVIEH

week 3 / 3. Woche

Art Journal Journey
THINGS WITH WINGS / DINGE MIT FLÜGELN

38 comments :

  1. Dein Verrücktes Huhn ist wunderbar, wenn ich nicht so müde wäre würde ich glatt mittanzen!. Eine spitzenmässige Journalseit! GLG, Valerie

    ReplyDelete
  2. Guten Morgen, liebe Susi!
    Oh, oh, oh! Dein verrücktes Huhn ist eine Wucht! Toll schaut es aus und total lieb scheint es auch zu sein :) Ja, das ist Frühling, nicht wahr?! Und Ostern. Eine feine Henne ist es und ich frage mich, wann ich die Zeit finde mich auch an Flügelwappische zu setzen.
    Heute scheint ein Sonnentag zu werden, also darf (muß) erst mal der Garten dran glauben. Das Brot ist schon im Ofen und der Bügelwäscheberg mutiert schon zum schiefen Turm ... Hach, das Leben ist schön!

    Viele liebe Grüße zu Dir und ich freue mich schon auf mehr Flügel
    Deine Erika

    ReplyDelete
  3. hihi,dein verrücktes huhn ist einfach spitzenklasse,da tanze ich doch glatt mit,auch tolle texturen und zarte farben hast du geschaffen,gefällt mir sehr,sehr gut.
    ich schreib dir nachher mal eine mail,hab eine neue e mail addy.
    muss montag zum frauenarzt,ich bin iregendwie scheinschwanger und bekomme die regeln nicht und mein körper spielt verrückt.
    hab gerade auch eine seite gepostet,kannst ja ,mal gucken.
    schönen tag dir,liebes.


    knuddel

    ReplyDelete
  4. da kommt total fröhliche laune auf!! das gefällt mir sowas von gut... hast du da etwa tafelfarbe mit verwerkelt oder ist das nur "gefaked"? super!

    ReplyDelete
  5. Love your fun crazy chicken Susi, it brought a big smile to my face, great start to a new week!
    I'm guessing no coffee in that cup for the crazy chicken, just some soothing herb tea.... :o)

    ReplyDelete
  6. What a fun page Susi. The chicken looks as though she needs a nice sit down and something stronger than a cuppa.

    Have a great day

    Love Chrissie xx

    ReplyDelete
  7. I absolutely adore your crazy chicken, wish I had painted him.
    Great to have an early T-party. Chicken looks as if he has been celebrating all night.

    ReplyDelete
  8. Liebe Susi, Dein verrücktes Huhn macht sofort gute Laune :-) vielen Dank für diese wunderbar gelungene Seite!
    Ich wünscheDir einen schönen sonnigen Wochenstart,
    lg Anja
    DesignTeam

    ReplyDelete
  9. Total witzig ;) sehr gelungenes Gute-Laune-Huhn...

    ReplyDelete
  10. Ha ha loving the crazy chicken Susi! It would look great turned into a stamp
    Big hugs
    Donna xxx

    ReplyDelete
  11. That is just the greatest funny chicken I've seen, perfect for T-day. I agree, that should be turned into stamp!

    ReplyDelete
  12. haha love this crazy chicken!

    ReplyDelete
  13. This page is so fun, Susi! The chicken is absolutely fabulous.
    Mar x

    ReplyDelete
  14. I love it! I can tell you had fun with this one. Blessings!

    ReplyDelete
  15. Ohhhh ... I love him !!!!! .. or she? thihi... Greatly done, for sure.
    Kind regards
    Mariane

    ReplyDelete
  16. Brilliant crazy chicken, made me lol and am still smiling. Looks like you had lots of fun here Susi :-) xxx

    ReplyDelete
  17. Total schräges Teilchen dein Huhn,echt köstlich,gefällt mir richtig gut. Ein Schmunzelteil,danke.
    Liebe Grüße
    Sabine

    ReplyDelete
  18. I had to laugh out loud when I saw this crazy bird. Looks like you had a real fun time creating this fabulous piece.
    Yvonne xx

    ReplyDelete
  19. This creation gave me a big smile Susi...thanks!!! :-)))))))

    ReplyDelete
  20. AAAAAAAAAAAH!!! L*O*V*E your mad chicken!! Utterly and completely fabulous - just how a chicken piccy should be! Thank you for the big smile - hugs from Shroo:)xxx

    ReplyDelete
  21. Your darling (crazy) chicken put a BIG SMILE on my face. And to think, your chicken likes tea, too. Simply wonderful. I was so impressed with your drawing skills. This is absolutely adorable.

    Thanks for sharing your crazy, tea drinking chicken with us for T this Tuesday.

    ReplyDelete
  22. I had to lol at your fun chicken!! xoxo

    ReplyDelete
  23. Ha-love your crazy chicken-she looks like a real party gal to me!

    ReplyDelete
  24. Thanks for bringing a chicken to the T Party. Makes me smile!

    Darla

    ReplyDelete
  25. :-) your crazy chicken is wonderful just like you are my sweet friend!
    Happy T Day
    bawk bawk oxo

    ReplyDelete
  26. Your crazy chicken is adorable...so colorful and fun! Love the center space with the cup--is that blackboard paint with chalk?! awesome! happy T day! ♣

    ReplyDelete
  27. I adore your chicken and her T Day apron. What a lot if fun the painting is! Happy T Day Susi :D {{Hugs}}

    ReplyDelete
  28. OMG! I LOVE THE CHICKEN!!!!Thanks for making me smile today!!!!

    ReplyDelete
  29. Well i love your crazy chicken!! Happy Tday!! Hugs! deb

    ReplyDelete
  30. What a fun crazy chicken! Happy T(ea) Day :)

    ReplyDelete
  31. that chicken is fantastic..love it

    ReplyDelete
  32. You are not the only one who loves your crazy chicken!!
    Happy T-Day! :)

    ReplyDelete
  33. The chicken is absolutely fabulous! Seriously making me smile :D

    ReplyDelete
  34. Love your 'Crazy' chicken! Happy T day(belated) Chrisx

    ReplyDelete
  35. Hello and Happy T Day! How cute and perfect this crazy chicken is, love it!!

    ReplyDelete
  36. HA!!! Love the crazy chicken! Appears that you had a lot of fun making this one.
    Happy T day

    ReplyDelete
  37. Cute Chicken! I see he is a bit of a theme for you... Grin... Happy T-Day!!

    ReplyDelete
  38. Liebe Susi, Dein Hühnerstall ist dermaßen faszinierend und inspirierend, daß ich am liebsten gleich eine Hühnergeschichte schreiben würde ... jedes Huhn hat so eine unwiderstehliche und individuelle Persönlichkeit, das ist einfach großartig!

    ReplyDelete

Thank you for your comment!