Monday, April 20, 2015

Nourish your eye and spirit...


Great fun to do this background in my Altered Book with gesso, watercolors and colored pencils.
I found that fab quote on Pinterest , I think it's going to become one of my favourites.
The eyes are from Stencilry and I put them on digitally.
Nourish your eye and spirit with inspiring things. They will bloom with your tending.
I didn't know Planet SARK yet - visited Susan Ariel Rainbow Kennedy's website and enjoyed it.


Ich hatte Spaß mit Aquarellfarben, Buntstiften und Gesso auf dieser Doppelseite im Altered Book . Die Augen sind digital gesetzt - gefunden bei der Stencilry. Ich fand dann ein nettes Zitat auf Pinterest.

Nähre Auge und Geist mit inspirierenden Dingen. Sie werden durch deine Pflege erblühen!

 Denke das werd ich in meinen Lieblingszitate-Fundus stecken. Hab über die Verfasserin des Zitats recherchiert (eine Bestseller - Autorin, die ich nicht kannte)  und fand heraus, dass eins ihrer Bücher auch in Deutsch erschienen ist, aber es scheint schon vergriffen zu sein.

Verlinke zu/ Link to

Art Journal Journey

17 comments :

  1. Ene tolle Hybridseite, die Augen sind sehr wirkungsvoll! Stencilry hat schöne Sachen, nicht?Der Zitat ist auch gut. Dir einen wunderschönen Tg, Hugs, Valerie

    ReplyDelete
  2. Schöne Seite Susi, der Spruch gefällt mir sehr, den muss ich unbedingt adoptieren ;-) LG Kerstin

    ReplyDelete
  3. Schöne seiten susi,den spruch finde ich auch klasse.
    schöne neue woche für dich.

    bussi jenny

    ReplyDelete
  4. so schöne augen, farben, und das zitat bringt uns gut in eine neue Woche! herrliche Doppelseite, Susi!

    ReplyDelete
  5. Stunning and so expressive with those eyes! Another wonderful spread!

    ReplyDelete
  6. Wat a wonderful page. I love the eyes. The ones in the green
    looks like a cat. You've done a good job. Thanks for showing Anneke

    ReplyDelete
  7. More wonderful journalling Susi and yes what an absolutely fab quote too!
    Big hugs
    Donna xxx

    ReplyDelete
  8. I'm completely impressed with your digital art, because it is SO foreign to me. This is a fantastic example of great art and a beautiful quote.

    ReplyDelete
  9. What a gorgeous spread! I love the eyes and the quote- how beautiful Susi!xoxo

    ReplyDelete
  10. Beautiful Susi! Your design and colours flow so well on this piece, I had a hard time looking away! hugs :)

    ReplyDelete
  11. Wow! A fabulous spread, the eyes are fascinating! Love those colours! Chrisx

    ReplyDelete
  12. Awesome pages Susi, the eyed are beautiful.
    Yvonne xx

    ReplyDelete
  13. Very clever how you have put the eyes on the page.
    These are such beautiful and inspiring pages.

    ReplyDelete
  14. She is quite the dynamo. Nice use of the "digital" eyes. I wouldn't think to do it. Just type maybe. xox

    ReplyDelete
  15. Einfach herrlich diese Farben! :) Wenn man dieses Bild anschaut, hat man schon etwas für seine Augen und den Geist getan. Ich hab jetzt ein Lächeln im Gesicht, das heißt, Du hast die Botschaft von dem Spruch richtig rüber gebracht :))
    Ich muss auch mal wild und bunt malen, glaube ich :D
    Liebe Grüße

    Tinna ✐

    ReplyDelete
  16. Fabulous pages Susi. Love the colours and love the quote too
    x catherine

    ReplyDelete
  17. Gorgeous colors and design with lovely inspiring words on your pages liebe Susi!
    oxo

    ReplyDelete

Thank you for your comment!