Sonntag, 24. Mai 2015

DON'T BOTTLE UP YOUR FEELINGS

Happy Sunday to all of you!
I hope you are all well!

I made a page meant for 

Moo Mania  &  more

I hope to see you there this fortnight - our bottle theme runs until 2 June.


Diese "FRISS DEINE GEFÜHLE NICHT IN DICH HINEIN" Seite für MM&M zum Thema Flaschen hab ich heute zu zeigen!
Ich würd mich freuen, wenn Ihr auch wieder zahlreich mitmacht bei MM&M.
Das Thema läuft noch bis zum 2. Juni.
Einen wunderschönen Sonntag wünsch ich Euch!
Schaut doch vorbei bei MM&M.

And for AJJ I made a digital page by starting with drawing a quick face on paper

 scanned it and changed it digital

 and put it to a watercolor background
and played a bit with it in my Photo editing programm
and at the end I came up with this:


 meant for "THE SEA" over at
Art Journal Journey

Und ein hybride Seite für AJJ zum Thema "Das Meer"

Kommentare :

  1. Both pieces are wonderful, love your hybrid work, and of course, the bottles with their great message. We are both in bottle fever just now! Have a great day, Bussi,
    Valerie

    AntwortenLöschen
  2. Both projects are wonderful Susi. Love the shapes of your bottles

    Chrissie xx

    AntwortenLöschen
  3. Both fabulous Susi! Great quote on the bottles (love the addition of the Phrenology head). The face on number two looks super!
    Happy Sunday!

    AntwortenLöschen
  4. That's a superb bottle page, Susi, love the sassy quote and your three very strong bottles.

    When I saw the start of your AJJ page, I thought - has the theme changed already? - but no, it's the Lady of the Sea among her friends the fishes. It's a terrific photo-edited painting and I especially like the sweet little turquoise fish near the bottom.

    AntwortenLöschen
  5. Loevely projects Susi!! Gorgeous colors used and the pages look awesome! :)
    Hugs,
    Suchi xx

    AntwortenLöschen
  6. wunderschöne seiten, susi! ich komme gerade vom Flohmarkt, wo ich (aus platzgründen) wieder mal sooo vielen schönen flaschen widerstanden habe...

    AntwortenLöschen
  7. Great art and message, really nice!

    AntwortenLöschen
  8. So beautiful page Susi!! Very interesting quote !! And your digital page is fabulous too, love the colours.. Big hugs.

    AntwortenLöschen
  9. Wonderful artwork today Valerie! Love the bottles, such a great sentiment! hugs :)

    AntwortenLöschen
  10. Wonderful eye candy today Susi! Love both creations,you really are sooooooooo talented :)
    Big hugs
    Donna xxx

    AntwortenLöschen
  11. Dein Gesicht im Wasser wirkt richtig gut, vielleicht, weil der Typ einen so ernsten, fast hypnotisierenden Blick drauf hat..
    aber auch die Flaschen gefallen mir wieder... vielleicht sollten wir mal auf 0 Punkte damit anstoßen! Lieben Gruß von Ulrike

    AntwortenLöschen
  12. Amazing artwork Susi love both pieces for different reasons the bottle journal page has a great background and strong words. The sea is just amazing I love the surreal look of it

    AntwortenLöschen
  13. Great pages. I love what you did with the face and the fish. Like looking into a fish tank. I also love the bottles. Not only a clever idea and quote for the bottles but I like all the great details that relate back to feelings and thoughts. Nice inspirations.

    AntwortenLöschen
  14. Yes, it is never good to bottle up the feelings!!
    I love the next picture as well- your face in the sea- how cool is that!Love what you did here Susi! xo

    AntwortenLöschen
  15. Wowwww, das sind ja tolle Seiten. Besonders begeistert bin ich von der Seite mit dem Gesicht und Fischen....einfach klasse!
    LG Carola

    AntwortenLöschen
  16. Liebe Susi, was für eine fantastische Idee das tolle Portrait hinter die Fischies zu setzen. Ich bin mal wieder hin und weg, was Du alles kannst. Dieses digitale Wunderwerk ist so bezaubernd und ich kann kaum die Augen davon lassen. Und natürlich habe ich auch wieder ganz intensiv die hübschen Mixed Media Flaschen studiert. Ich wünschte ich könnte das auch mal so aus dem Handgelenk. Herrlich, wie Du die Farben immer so mirnixdirnix kombinierst. Ganz vielen lieben Dank auch für die herzlichen Geburtstagsgrüße! Nachdem mein Mann und ich auch noch silberne Hochzeit hatten, waren wir ein paar Tage in Lissabon unterwegs. Daher bin ich jetzt hier ein bißchen spät.Viele liebe Grüße bis bald! Stefanie

    AntwortenLöschen
  17. Wonderful the quote is so true.
    But sometimes hard to do so.
    But I love you you combined the quote with you art piece.
    Thanks, very inspiring Anneke

    AntwortenLöschen

Thank you for your comment!