Friday, May 22, 2015

Doodles

 
Unfortunately I am not a very creative doodling artist
  (always admire the ornate doodles and zentangles of other creative people)
but I thought some doodling  can't be harmful to me and I created this waves. Maybe
you like my spread and yes- you give  doodling a chance  - a liberating technique definitely!


my spread is meant for 
"The Sea" 

  Art Journal Journey

and for PPF this week


Eine Doppelseite für im Text angegebene Challenges! Ich bin keine gute Doodlerin, sehr selten dass ich das mal mache, aber ich dachte ein paar Wellen könnte ich getrost mal doodeln - kann mir auch nicht schaden!

36 comments :

  1. Love your doodles, and it give a wonderful effect. The little red ship bobbing on those awesome waves is great! Happy PPF, hugs, Valerie

    ReplyDelete
  2. da sist dir gelungen zu doodlern hört sich für mich immer an wie jodeln *lach* die englische Ausdrücke!
    Schön ist die Seite geworden !
    Schönen Tag wünsche ichd ir!

    ReplyDelete
  3. Oh, wie schöööön! Was für interessante und verspielte Wellen und dieses kleine rote Segelschiffchen dazu ... ganz klar, dass mir das gefällt! Und sehe ich sehe, dass es dir Spaß gemacht hat ... allein das zählt, nicht wahr?
    Liebe Grüße, Annette

    ReplyDelete
  4. Fantastic Susi it would make a great card front for a person who likes yachting.

    Love Chrissie xx

    ReplyDelete
  5. sieht aber sehr gut aus, dein gedoodle (und es geht mir übrigens genauso, ich doodle kaum, eigentlich gar nicht;)) - hat sich gelohnt! und das kleine rote Schiffchen gibt einen schönen Kontrast.

    ReplyDelete
  6. Oh your doodles are so great here, I love the simplicity of this one, it really attracts me, full of happy Summer feeling! The colours are so great, lovely blues and that sweet little red boat looks so great upon your fancy sea, I love it!

    ReplyDelete
  7. Hallo Susi
    ich muss sagen, deine Doodles schauen super aus, das könnte man direkt
    mal probieren ;-)
    Lg und ein wunderschönes We.
    Sadie

    ReplyDelete
  8. Guten Morgen, liebes Sternchen,

    also ich finde Deine Doodles schön und freue mich an ihnen und den feinen Farben. Ha ! Und auch das Zitat ist fein. Das könnte ich mir ins Poesiealbum schreiben;)
    Ich wünsche dir wunderschöne Pfingsttage mit viel Sonnenschein und schönen Spaziergängen mit den Hundis und Deinen Lieben!

    Ganz herzliche Grüße und Knuddel von mir zu Dir!
    Xoxoxo
    Erika

    ReplyDelete
  9. It's really cute and I love the quote - very true!!

    ReplyDelete
  10. Fun piece! Great advice!

    Hugs Giggles

    ReplyDelete
  11. I love the doodles and patterns in your piece. I feels so much like summer. What a fun doodle sketch. Have a great day and start to your weekend.

    ReplyDelete
  12. I absolutely adore this! I love your doodles and you are so clever to put the boat sailing across your page! Hugs, Chrisx

    ReplyDelete
  13. Love it! I like to doodle, but most times in mandalas. It's very calming and most often leads me to new ideas.

    ReplyDelete
  14. Don't be silly Susi,your doodling is fab! Another wonderful piece of art ;)
    Have a wonderful weekend my talented friend
    Big hugs
    Donna xxx

    ReplyDelete
  15. Very beautiful page susi !! Your boat is fantastic, as well as your doodling !!! Love it. Big hugs.

    ReplyDelete
  16. Those look like good doodles to me!

    ReplyDelete
  17. fun and whimsical scene and doodling!

    ReplyDelete
  18. Your doodled pages are FABULOUS liebe Susi.
    You are a creative genius and delight me again and again!
    Happy beginning of the weekend to you and yours.
    oxo

    ReplyDelete
  19. What do you mean you can't doodle? Hello, those waves are so great! Love them!

    ReplyDelete
  20. Your doodles look great. Love the quote.

    Kate

    ReplyDelete
  21. This is a great illustration, love the brave little yacht, your cleverly patterned sea and the way you have printed the quote.
    Both the little cropped pictures look good too.

    ReplyDelete
  22. Dein Schiffchen auf den "Bananenwellen ist allerliebst, so einsam auf dem tiefen Ozean!
    Morgen Abend werde ich den ganzen Abend bei dir in Österreich sein!!! Ist ne Kultsendung in unserer Familie! Liebe Grüße von Ulrike

    ReplyDelete
  23. The doodle is adorable, but the saying is Per-Fect. Who would of that. . .only a very together and positive person. Thank you. Blessings, Janet PPF

    ReplyDelete
  24. I always love doodling in combination with paint. Even a few simple doodles can really change a painting. Love what you did here!

    ReplyDelete
  25. Looks pretty darn wonderful to me. I never felt that doodling thing myself. Some day or not. Cute sea of doodles. xox

    ReplyDelete
  26. oohh susi,deine doodles wellen sind klasse,und das rote boot ist fern an von allem,gefällt mir supergut.
    schönes we dir.

    bussi jenny

    ReplyDelete
  27. I love those doodled waves Susi, and the pop of red from your sweet little yacht! x

    ReplyDelete
  28. Your doodles look very good! And, you are right, doodling is fun and very liberating.

    ReplyDelete
  29. Fun words on an amazing page, love all the doodle waves.
    Anni

    ReplyDelete
  30. Total schön gemacht und die Doodlewellen sehen doch super aus. Schön dieses Blau mit dem kleinen Tupfer Rot als Kontrapunkt.
    Liebe Grüße
    Sabine

    ReplyDelete
  31. Beautiful. I like your journal spread, your doodles and the message.

    ReplyDelete
  32. Great quote! And great doodling- how cool to use those in the ocean layers! I love it!! xo

    ReplyDelete

Thank you for your comment!