Mittwoch, 17. Juni 2015

Numbers/Zahlen.... MOO MANIA & MORE CHALLENGE

We have a new theme for the next two weeks at 
 Moo Mania & More which is 

NUMBERS.

We hope to see you with a creation there.. you have two weeks time to participate.
All our challenges there are  an "anything goes" medium. As long as you stay within the challenge theme you can make a card, altered project, ATC, scrapbook page, tag or anything your heart desires.


I made a loose Art Journal page that is also meant for ART JOURNAL JOURNEY (Masculine/Feminine) Mix it Monthly ( the Facial Profile) and Kim Dellow's Face-Challenge.

hope you like it!
Thank you for all your nice comments and I am really happy to meet  so many of my artsy blogfriends around the globe at all  the different challenge-blogs  !

Ein neues Thema gibt es wieder bei MM&M - Du hast wieder 2 Wochen Zeit teilzunehmen-
Du weisst ja---alle Formate und Arbeiten sind erlaubt, sofern sie zum Thema passen.
Es geht diesmal um Zahlen . Meine lose Journalseite hab ich dafür und auch für die anderen oben im Text erwähnten Challenges gemacht. Ich freue mich über Eure lieben Kommentare und dass ich so viele meiner lieben Künstler-Blogfreunde immer auf den diversen Challengeblogs treffe!

Kommentare :

  1. Eine tolle Journalseite. Dein Gesicht is sehr schön geworden, wirklich harmonisch mit den schönen Farben und Zahlen. Dir einen schönen Tag, Hugs, Valerie

    AntwortenLöschen
  2. ein sehr schönes gesicht mit tollen farben,ist dir sehr gut gelungen,gefällt mir sehr.
    ich hab auch noch was zum thema feminin.
    einen schönen tag wünsch ich dir.

    bussi jenny

    AntwortenLöschen
  3. Hallo Susi,
    eine tolle Seite
    ach die 4 in Mathe kommt mir echt bekannt vor ;-)
    super Idee.
    Einen schönen Tag für dich.
    Sadie

    AntwortenLöschen
  4. Ein tolles Gesicht, liebe Susi! Und die Zahlen im Kopf? Einfach herrlich. Ich hatte in Mathe eine 4, grins. Mein Verhältnis zu Zahlen ist eher speziell. Also ich habe einen anderen Zugang zu ihnen. Das "Rechnen" kam dann während der Ausbildung. Wir hatten tolle Lehrerinnen in der Berufsschule, die haben geholfen, so manches Manko wett zu machen.
    Heute erfasse ich Zahlen intuitiv und finde, dass das kein Widerspruch ist :)

    Herzliche Grüße zu Dir und alles Liebe
    Erika

    AntwortenLöschen
  5. Love your page Susi! You have used my fav combo of colours!

    AntwortenLöschen
  6. Terrific page Susi. Love the interesting doodles and the way you fitted in the numbers

    Love Chrissie xx

    AntwortenLöschen
  7. Den hübschen Kopf voller Zahlen - muss eine
    besondere Frau sein :) Wunderschön gemacht
    wieder einmal, mit tollen Farben!
    War das Deine Note in Mathe? Supi, meine
    war schlechter ;)

    Liebe Grüße
    Tinna ✐

    AntwortenLöschen
  8. I have no idea how you make all these challenges work so well for you, but I sure like the way your mind thinks. I'm excited about this challenge, too. Your profile is wonderful.

    AntwortenLöschen
  9. Love this profile. You are great at making your sketches fit so well onto a journal page.

    AntwortenLöschen
  10. Brilliant!! Love how you combined the face and numbers together!!

    AntwortenLöschen
  11. Another work of stunning Susi art, love the colours ;)
    Big hugs
    Donna xxx

    AntwortenLöschen
  12. Gorgeous Susi! Love your colours and I really like the way some of your design elements look smooshed! Great way to add texture. hugs :)

    AntwortenLöschen
  13. It's a gorgeous page, Susi, I love your profile. I would like to be more into faces, but I'm still too shy. Thank you for sharing your Art with us!

    AntwortenLöschen
  14. Eine tolle Seite, liebe Susi. Sieht irgendwie nach meiner Zeugnisseite für Mathe aus.

    AntwortenLöschen
  15. Mathe 4 - das ist ja noch richtig gut!!!!
    Ein sehr schönes Profil mit toller Werbung für das Zahlenthema, wo ich sehr gerne etwas schaffen würde, denn ich liebe ja Zahlen, zumindest in der Kunst.
    Lieben Gruß von Ulrike

    AntwortenLöschen
  16. I do like it very much, it's a beautiful profile, lovely colours and the math gives fabby texture.

    Love and hugs
    Maarit

    AntwortenLöschen
  17. Great how you combine the challenges, Susi, and yet each fits each challenge perfectly.
    I like your mathematical lady, just a few lines show her face and her head full of calculations - of what, I wonder.

    AntwortenLöschen
  18. Love your Lady of numbers, she is buzzing with colour and numbers, fantastic page.
    Yvonne xx

    AntwortenLöschen
  19. Fabulous Suze and love the colours and the way you have used the numbers
    x catherine

    AntwortenLöschen
  20. Susi this face is so intent, and the colours and numbers you have incorporated are intriguing.
    Blessings
    Maxine

    AntwortenLöschen
  21. Schönes Seitenportrait in klasse Farben und toll mit den Zahlen kombiniert. Rechnen war leider auch nicht meine Stärke, hihihi. Aber für den Hausgebrauch reichts allemal. ;)
    Liebe Grüße
    Sabine

    AntwortenLöschen
  22. Gorgeous Susi, I love the numbers! You know what I'm going to say don't you? Thanks for linking up to Show Your Face and for the shout out too! LOL! Kx

    AntwortenLöschen
  23. Very beautiful Susi!
    Those colors ooh la laa and such a great profile too.
    oxo

    AntwortenLöschen
  24. This page is spectacular Susi! LOVE IT!
    Mar xx

    AntwortenLöschen
  25. I love your lady Susi- she is so beautiful! As are you!! xoxo
    playing catch up -this morn-so you will see me alot! heehee

    AntwortenLöschen
  26. Grossartig wieder Susi und das Thema ist echt so witzig umgesetzt!..Hah, Mathe ist sowieso überbewertet, oder?! ♥ Conny Mix It Monthly

    AntwortenLöschen

Thank you for your comment!