Freitag, 31. Juli 2015

31 DAYS of POST & POSTAGE - a review

It was a fantastic month over at ( Es war ein toller Monat bei)
click the AJJ button to visit all the wonderful contributions
(drück den AJJ Knopf um all die tollen Beiträge zu sehen. )

Art Journal Journey

or click the button for the Pinterest board of this month
for watching all entries at one glance 
(oder drück den Pinterest Galerie Knopf)

07/2015

here are my 31 variations of the theme
(hier meine 31 Variationen zum Thema)


I am also linking to the Party at


Kommentare :

  1. Ein tolles Video, und ich bin stolz auf Dich dass Du so viele wunderschöne Werke gemacht hast - danke! Dir einen schönen Tag, Happy pPF, Hugs, Valerie

    AntwortenLöschen
  2. Seeing these all in the same spot was a wonderful experience. I KNEW you would make it. These are all wonderful, and I am sure you are glad it's over. But what a challenge for you to set for yourself, and what a great treat it was for all of us to enjoy this daily post and postage!

    AntwortenLöschen
  3. Loved the video. A wonderful display of your work Susi, and wonderful music too!
    Blessings
    Maxine

    AntwortenLöschen
  4. Guten Morgen, liebe Susi!
    Wow, ein tolles Video mit flotter Marschmusik, die so trefflich zum Thema passt. Susi, mir war nicht bewußt, wie vielseitig Du das Thema interpretiert hast. Beim einzelnen Anschauen der Posts habe ich in erster Linie auf die Marken geachtet und nun tut sich hier ein ganzer Kosmos auf. Ganz, ganz schön! Und fein!
    Ich habe es leider nicht so mit Briefmarken, tut mir Leid, aber Deine Werke gefallen mir sehr.
    Nun bin ich gespannt, was im August kommt. Und ob die Muse mich auch mal wieder küßt :)

    Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende, mit Sonne und guter Laune. Aktuell sitze ich hier mal wieder mit dicker Wolljacke und Schal, weil die Temperaturen eher herbstlich sind.
    Viele liebe Grüße und Knuddel zu Dir und habe es fein!!
    Deine Erika

    AntwortenLöschen
  5. Super presentation of gorgeous artworks, dear Susi.
    I love every piece of them.
    Happy PPF,
    Hugs ♥

    AntwortenLöschen
  6. Just incredible! Such a huge accomplishment, Susi. I enjoyed the video and the music and your Art. Love it!

    AntwortenLöschen
  7. How lovely to see them all together. Great work and much admiration to you for finishing the challenge!

    AntwortenLöschen
  8. Super tolle Zusammenfassung Susi :)
    Und die Musik dabei war einfach toll :))

    Wünsche Dir ein schönes Wochenende!
    Liebe Grüße
    Möwe

    PS: Magst wohl nicht mehr bei mir gucken?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Darfst mich gerne in Dein Röllchen tun :)
      Würde mich sehr freuen :))

      Löschen
  9. Oh my goodness, Susi, what a wonderful exhibition of your paintings. And how amazingly clever to have made so many for this month's challenge, each one a beauty.

    AntwortenLöschen
  10. Super art. Well done on your project you did will to get it done,

    AntwortenLöschen
  11. Wonderful! And such an amazing assortment of color. I am very impressed (and your music got me up and moving this AM). Happy PPF

    AntwortenLöschen
  12. Yes it was a brilliant, creative month from you my lovely Susi......pure eye candy every day!
    Have a fab weekend
    Big hugs
    Donna xxx

    AntwortenLöschen
  13. What great stuff indeed, its really been a very creative month for all concerned. Thanks for sharing!

    AntwortenLöschen
  14. A wonderful gallery to showcase this month's art, all your beautiful pieces in one place.
    Yvonne xx

    AntwortenLöschen
  15. So many wonderful pages this month. Looking forward to August. hugs :)

    AntwortenLöschen
  16. Your pages are so varied, colorful and exciting. It is so nice to see a video of them.

    AntwortenLöschen
  17. Wonderful video I love how beautifully cohesive they all are! Your gorgeous style shines through every page!

    Hugs Giggles

    AntwortenLöschen
  18. Wowww, du hast tatsächlich jeden Tag eine Seite geschafft und sooo schöne....ALLE SUPER. Habe mir das Video angeschaut.
    Ich wünsche dir ein schönes Wochenende.

    AntwortenLöschen
  19. Great video to wrap up the month. It is wonderful to look back at all your gorgeous pieces. Have a wonderful weekend.

    AntwortenLöschen
  20. Wonderful video, what a great collection of work! Very inspiring

    AntwortenLöschen
  21. Congratulations on finishing such a challenge. You really did a fantastic job.
    It's such a treat to see all of the collection in one place.
    Thanks for sharing ;D
    Happy PPF to you

    AntwortenLöschen
  22. Wow! You must have been so dedicated to this project! It's great that they're all different yet still very much reflecting the postal theme :)

    AntwortenLöschen
  23. wow!.....beautiful video and work..... magic!
    Thank you for sharing.
    Much Love
    Lina.

    AntwortenLöschen
  24. Absolutely a grand pictures. Love the birds, the colors, the stamps. Very creative. Blessings, Janet PPF

    AntwortenLöschen

Thank you for your comment!