Sonntag, 19. Juli 2015

Day 19 of POST & POSTAGE

Happy Sunday to all of you - today I have another  Art Journal spread for AJJ ( can't believe that I really made one for each day of the month yet!) and also for MOO MANIA & MORE -IN THE GARDEN. I hope to see you at both challenges - would be great to meet you there.
Einen schönen Sonntag für alle- heute hab ich wieder eine Art Journal Doppelseite für AJJ ( Ich kann nicht glauben, dass ich  für jeden Tag bis jetzt diesen Monat etwas gewerkelt habe!) und es passt auch zu MOO MANIA & MORE  - Im Garten. I hoffe ich treffe Dich auf den Challengeblogs - es wäre schön Dich dort zu sehen.

 I made this pages inspired by a  tutorial of Roben-Marie Smith - I found the link to it recently on Willy's blog and found it very inspiring.

Ich habe diese Doppelseite nach einer Anleitung von Roben - Marie Smith gemacht, den Link dazu hab ich kürzlich auf Willy's Blog gefunden und fand das sehr anregend.

 
 Enjoy your Sunday! Genieße Deinen Sonntag!

Kommentare :

  1. Wonderful page, love the colours and style, so refreshingly different. Have a great day, and well done for making so many pages! Hugs, Valerie

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous Susi!! All the wonderful layering here has really created an interesting and stunning page with so much to admire and adore! LOVE your big blooms! hugs :)

    AntwortenLöschen
  3. ooohh robin marie,deine seite ist toll geworden,schöne blumen und farben,und ich hab genau vor zwei tagen eine seite nach robin marie smith gemalt,so aus fun heraus, nicht für die challenge.
    ooohja du bist wirklich sehr fleißig und machst jeden tag ne neue seite,ob ich da mit halten kann,ich glaube nicht,obwohl ich ja auch jeden tag was einstelle.
    einen schönen abend dir noch.

    hugs jenny

    AntwortenLöschen
  4. Wonderful modern style for the flowers Susi bad very nice floral page

    Love Chrissie xx

    AntwortenLöschen
  5. A wonderful painted page, the flowers look fantastic.
    Yvonne xx

    AntwortenLöschen
  6. Goooooooooooooooooooorgeous colors going on here! I love how you've highlighted the areas with white accents!

    AntwortenLöschen
  7. Wonderful AGAIN Susi, your blog is the highlight of my day having a little peek into that fascinating arty brain of yours ;)
    Biggest hugs
    Donna xxx

    AntwortenLöschen
  8. Love those flowers Susi, the white on them is stunning and really brings them to life.
    Blessings
    Maxine

    AntwortenLöschen
  9. Fantastic layers, and the postmark motif is so cool.
    Alison xx

    AntwortenLöschen
  10. Great layers! I went to check your link and I really felt happy as I saw the technique. Will have a go myself!!!

    AntwortenLöschen
  11. Just great, beautiful bright and Summery!

    AntwortenLöschen

Thank you for your comment!