Monday, August 24, 2015

Be (so) busy loving your life ...

 we have still  the theme 
 TIME
over at  

Art Journal Journey

I try to make some creative journaling every day -
even when I have very limited time-
this is a super quick page today
made on such a busy day without any time for journaling.
But it is important for me to do someting every day!


Ich versuche jeden Tag Journaling zu bertreiben, auch wenn mal ganz wenig Zeit ist-
dann gibt es eben so eine ganz schnelle Seite bei mir- 
aber ohne geht gar nicht mehr! 


 I found this quote on Pinterest and wanted to bring it in my journal!
Das Zitat hab ich auf Pinterest gefunden und wollte es in meinem Journal verewigen.

and I have a  new face - for
Und ich hab ein neues Gesichter für

49 faces

 That was so much fun to do.. I tried a kind of self portrait..lol!
Inspired by LEIF SKOGLÖF - if you are interested watch this video.
I made it the other way round.. first the watercolor marks and then the sketch .

Das hat mächtig Spaß gemacht - eine Art Selbstportrait -KICHER! inspiriert von LEIF SKOGLÖF - wen es interessiert möge dieses Video angucken . Ich hab's andersrum gemacht, zuerst die Farbe und darauf dann die Zeichnung.



26 comments :

  1. Ein sehr schönes Selbstportrait, so lustig mit den bunten Farben. Tolle Journalseite auch! Du bist ein fleißiges Mädchen! Dir einen guten Start in die Woche, GLG, Valerie

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Awesome journal page...love the background and the watch stamp!

    ReplyDelete
  4. Immer froh und munter!
    Wunderbar!
    Herzlich Pippa

    ReplyDelete
  5. Beautiful journal page , love your self portrait!
    Groetjes Karin

    ReplyDelete
  6. Hallo Susi,
    Dein Fleiß ist ungebrochen, auch wenn du wenig Zeit hast.
    Das Selbstportrait gefällt mir sehr.
    Lg und eine stressarme ;-) Woche
    Sadie

    ReplyDelete
  7. völlig richtig, immer schön im Training bleiben;) und es ist ja wirklich so, je mehr man macht, desto stärker vervielfältigen sich die Ideen - womit wir wieder beim leidigen zeitmangel sind (den ich eigentlich nicht habe, aber ich würd noch gern so viel anderes machen und lernen, kalligrafie z.b., encaustic &&&)... ich bräuchte parallel-leben *g*

    übrigens eine gute Idee mit dem Label "links zu Videos"... denn oft verbummel ich sowas dann doch.
    schöne Woche, Susi!

    ReplyDelete
  8. Guten Montag, liebe Susi :)

    Dein Gesicht gefällt mir. Es hat "etwas" von der Bewegung, Zeit, in der es gemacht wurde.
    Zuerst die Farben, dann die Konturen, das habe ich auch ausprobiert und werde mir dann gleich mal das Video zum Kaffee gönnen.
    Ich schicke Dir liebe liebe Grüße und Bussi
    Deine Erika

    ReplyDelete
  9. Yes, yes we still have the time. I like the them for this journal page of yours.

    ReplyDelete
  10. Love your journal page Susi - the quote is fabulous, but what really catches my eye is the stenciling beside the clock. Your face is a fun one.
    Blessings
    Maxine

    ReplyDelete
  11. Wieder einmal wunderschön gemacht liebe Susi :)
    Schöne Farben und der Spruch passt auch immer :))
    Aber von Deinem Selbstbildnis bin ich gar nicht
    begeistert, den Stil mag ich überhaupt nicht :)

    Wünsche Dir eine wunderschöne Woche!
    Liebe Grüße
    Möwe

    ReplyDelete
  12. You are such a roll model for always having a post! Even your quick page looks like you put a lot of time into it, and I once again love your face sketch!

    ReplyDelete
  13. ...also, hier erkenne ich dich wirklich nicht, trotzdem wieder ein eindrucksvolles Portrait!

    Ich bin ganz begeistert von der Maltechnik im Video, der Maler hat ja mit richtig dicken Pinseln gearbeitet!
    Heute komme ich irgendwie nicht richtig in die Pötte... LG Ulrike

    ReplyDelete
  14. Impressive Susi...as usual!!!!
    Greetings, Alie :-)

    ReplyDelete
  15. Love the quote on your quick wonderful journal page. Your self portrait looks fantastic, will be watching the video soon
    Yvonne xx

    ReplyDelete
  16. Nice face to keep you happy all the TIME. xox

    ReplyDelete
  17. I love this page and I am definitely following the advice….and I'm on catch up….but that's OK…no regrets!! Hugs, Chrisx

    ReplyDelete
  18. Forgot to say - love the self portrait!! x

    ReplyDelete
  19. Loving that spread, Susi, and your self-portrait is so carefree!

    ReplyDelete
  20. These are fabulous pieces of work Suze
    x catherine

    ReplyDelete
  21. Gorgeous your Art Journal page Susi !!! I love the colours, and the face is fantastique !!! really great. Nice week. big hugs. Caty

    ReplyDelete
  22. I love the page, it doen't looks like has made in a hurry! It's still full of layers and gorgeous colours!

    ReplyDelete
  23. I'm so glad you found that quote because it is very special. It is my kind of thinking, too. Not having much time for art may have been hard for you, but it doesn't show, because this is a lovely entry.

    ReplyDelete
  24. I love your page...great colours and quote!
    Wonderful self-portrait too Susi!

    ReplyDelete
  25. Good for you Susi, making sure to fit in some time each day for art- I must admit- I need to be better at this! Thank you for the reminder! xo

    ReplyDelete

Thank you for your comment!