Sonntag, 2. August 2015

TIME at ART JOURNAL JOURNEY


That's an Altered Book Spread - I gave it a border and some accents with neon text marker ... uuuh!


Hope I will meet you at ART JOURNAL JOURNEY this month (again)
I am so sorry but  I won't have time enough to do an entry each day of August .


NO. 2

Das ist mein 2. Beitrag zum ZEIT Thema bei AJJ ( nein ich hab nicht vor wieder jeden Tag eine Seite zu machen - da wird mir die Zeit fehlen ) ich hab einen NEON Text Marker benutzt um ein paar Akzente und einen Rahmen auf der Doppelseite zu setzen.

HAPPY SUNDAY ! SCHÖNEN SONNTAG!


Art Journal Journey

Kommentare :

  1. Sehr schöne Seiten, mir gefallen die neon grün Akzente, auch. Gute gemacht! Dir einen schönen Sonntag, hugs, Valerie

    AntwortenLöschen
  2. Stunning pages Susi - love the clock image and all the background texture and collour
    Blessings
    Maxine

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful greens and texture, love the clock tower and the super quote.
    Yvonne xx

    AntwortenLöschen
  4. Really lovely, and the quote is so apt.

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful new piece too Susi. Nice take on time!

    AntwortenLöschen
  6. Wow Susi, this is one of my new favourites! LOVE the fresh spring lime green, what a wonderful contrast for the white and black accents! Love the clock image too! hugs :)

    AntwortenLöschen
  7. Think the lovely Pamellia above sums this art up Susi....one of my favourites now too! I just adore that clock...best not to know what stamp it is otherwise I'll just need to buy it!
    Biggest hugs
    Donna xxx

    AntwortenLöschen
  8. Schöne Texturen und der Spruch paßt perfekt und ist auch so wahr. Da schau ich mal was mir zum Thema Zeit so einfällt.
    Liebe Grüße
    Sabine

    AntwortenLöschen
  9. Goodness, this is gorgeous. Your handwriting is wonderful and I envy that. And of course, you give me a present every day when you post something of beauty.

    AntwortenLöschen
  10. Das ist mein Lieblingsspruch, den hab ich mir
    mal schön ausgedruckt, hängt schon sehr lange
    an der Wand :))
    Und toll gemacht, ich finde das Grün so schön :))

    Liebe Grüße von der
    Möwe, die sich gestern eine Auszeit gegönnt hat :))

    AntwortenLöschen
  11. I love the word play of that saying - and the amazing layers to your page spread, as well as those fresh pretty green tones of summer. I can't believe how you manage daily pages the rest of the time, so I think you're definitely allowed some time off this month!
    Alison xx

    AntwortenLöschen
  12. How you manage what you do is just incredible to me! Great spread- and I do love the neon! xo

    AntwortenLöschen
  13. What a fabulous spread - I love you lettering for that quote!! Chrisx

    AntwortenLöschen
  14. Love the quote, it made me smile. Love the spread too. Wonderful interesting backround.

    AntwortenLöschen

Thank you for your comment!