Mittwoch, 23. September 2015

JUST 12 WEEKS AND CHRISTMAS IS HERE

A brandnew theme is awaiting you at
Ein brandneues Thema wartet auf Dich bei

Moo Mania  &  more

FAVOURITE COLOR COMBINATION
Lieblings - Farbkombination

I tried to combine with our current theme - Through My Window  - over at AJJ.
Ich versuchte mit dem "Durch mein Fenster" Thema bei AJJ zu kombinieren.

 I am a BLUE GREEN girl - I love all colors but the blues and the greens are my favourites!
Ich bin ein BLAU - GRÜN Mädel - ich mag alle Farben aber die Blau- und Grüntöne sind meine Lieblinge!


JUST  12 WEEKS AND CHRISTMAS IS HERE - says my journaling
Nur 12 Wochen und Weihnachten ist da! sagt mein Journaling.

 I started with a watercolor painting. I  tried to make it like Susan Scheewe in this video-
but it turned not out like I wished . So I went further and made a little bit Mixed Media and now I am happy with my result.

Ich hab mit einer Aquarellmalerei begonnen, wollte es so haben wie Susan Scheewe es in diesem Video demonstriert, aber leider ist mir das nicht zu meiner Zufriedenheit gelungen und dann hab ich einfach ein wenig Mixed Media drüber gezuckert und nun gefällt mir die Seite recht gut.

Kommentare :

  1. Eine tolle Seite, aber ich will nicht daran denken was in 12 Wochen auf uns zu kommt! Schöne Farben. Dir einen schönen Tag, Hugs, Valerie

    AntwortenLöschen
  2. Liebe Susi,

    Deine Seite ist der Hammer, sowas von schön, ein wundervolles Werk. Z*A*U*B*E*R*H*A*F*T, das Vögelchen ist auch herzallerliebst.

    Herzliche Grüße
    von Anke

    AntwortenLöschen
  3. Hallo Susi,
    wie immer eine super Seite, aber ich mag noch nicht an Weihnachten denken ;-)
    ich freue mich über den beginnenden Herbst.
    Lg und einen schönen Tag
    Sdadie

    AntwortenLöschen
  4. der Herbstanfang heute ist grau und regnerisch, da ist dein bild ja fast schon ein versprechen für eine schönere Winterzeit... die farbkombi ist fantastisch und gehört auch zu meinen Lieblingen (ich hab mehrere;))
    deine Quadrate im Hintergrund erinnern mich auch schon ein bisschen an den Adventskalender... der vogel ist einfach wunderschön und die schablonenelemente auch.
    ein wunderschönes bild!!

    AntwortenLöschen
  5. Brrr - I can almost feel the autumn chill with the colours and design of your page Susi - here we are heading into spring, but it is still chilly!
    Blessings
    Maxine

    AntwortenLöschen
  6. I love your colour combination Susi and fabulous art.
    xxx Hazel.

    AntwortenLöschen
  7. Love your bird. How fun and relaxing is a little bird on a branch outside of the window. It is so easy to feel so disconnected from nature, but birds always bring you back. Hope your day is going well!

    AntwortenLöschen
  8. ...wieder eine gelungene, 'überzuckerte' Seite! Es wirkt tatsächlich schon wie ein Winterbild!
    LG von blau-grün-lover Ulrike

    AntwortenLöschen
  9. Another piece of wonderful art to be in awe of Susi, I do love your little birds, very characterful
    Hugs
    Donna xxx

    AntwortenLöschen
  10. Fabulous artwork, lovely colours and love your bird... Gill xx

    AntwortenLöschen
  11. Say it ain't so. I can't even think about it. Love your blues and greens. I like them too, then switch to pink/orange. But blues and greens make me think of Christmas for sure. xox

    AntwortenLöschen
  12. Your birds have a sweet innocence about them and I like your page very much (whisper, I like it better than the videoed one) and I like the stars in the background too.

    AntwortenLöschen
  13. Love your watercolour, the bird looks so sweet. I am not thinking it is such a short time to Christmas yet.
    Yvonne xx

    AntwortenLöschen
  14. I love anything with birds and this is a wonderful entry. I'm a big fan of blues and greens, too, which is pretty evident when you see my home. But that small addition of yellow was magic.

    Saw the title of your post and nearly fell over. Please don't tell me it's that close!!!!

    AntwortenLöschen
  15. ok!! Did you have to remind us of what is only 12 weeks off? heehee I am still trying to squeeze out every last bit of summer that I can! xo

    AntwortenLöschen

Thank you for your comment!