Sunday, October 4, 2015

FACE - GESICHT

A watercolor pencil face painted on a background of  sprayed acrylics .
Ein mit Aquarellbuntstift gemaltes  Gesicht  auf einem Hintergrund mit gesprühter Acrylfarbe .

  meant for /gedacht für

Nr.29
49 faces


and for Architecture at Art Journal Journey I have a very quick entry in one of my Altered Books.
und für AJJ hab ich einen ganz schnellen Journal-Eintrag in einem meiner Altered Books.

I just tried out for fun, what I have seen here in this kindergarten lesson.
Ich hab aus Spaß an der Freud mal ausprobiert, was ich  in dieser Kindergartenlektion gesehen hab.


Art Journal Journey

33 comments :

  1. Girl is awesome!! and Love your pages, Susi.

    ReplyDelete
  2. das gesicht ist ein traum und deine seite ist wunderschön.
    hab auch gerade meine erste seite hochgeladen.
    schönen sonntag dir.

    hugs jenny

    ReplyDelete
  3. What a fantastic , and beautiful face, you are really become a real artist for faces , I really admire you for this, great ART!!! Your page is olso very beautiufull I love the words!!!

    Have a nice time!!
    Greetings
    MAria

    ReplyDelete
  4. Das Gesicht ist wunderschön, und die Buchseite ist schön und lustig. Dir einen schönen Sonntag, GLG, Valerie

    ReplyDelete
  5. Stunning and haunting face today, Susi. Really expressive.

    I love, love, love the AJJ entry, and of course, had to see the youtube video, too. I think I might be able to make something like that, but never as clever or as colorful as yours.

    ReplyDelete
  6. Guten Morgen, meine Liebe und ich wünsche Dir einen schönen Sonntag.
    Ein Lob für Deine Ausdauer!
    Würde mich freuen, liebe Susanne, Dein freundliches Gesicht als Follower auf meiner neuen Seite zu sehen.
    (Weg findest Du über den "alen" Blog....)
    Herzlich Petra-Pippa

    ReplyDelete
  7. Ich bin immer wieder total begeistert von deinen gezeichneten Gesichtern ;-) Ich wünsche dir noch einen schönen Sonntag.
    LG Sandra

    ReplyDelete
  8. The girl's face is stunningly beautiful Susi
    Love the journal pages - great quote.
    Avril xx

    ReplyDelete
  9. The face is stunning Susi you always make your faces believable which is just amazing. Love the architecture page and the quote as well

    Have a great day

    Chrissie xx

    ReplyDelete
  10. fun to see what you are up.
    like the way you used color on the face.

    ReplyDelete
  11. Hallo Susi,
    wieder ein sehr gelungenes Portrait, auch deine Architektur
    lässt keine Wünsche offen.
    Lg und einen schönen Sonntag.
    Sadie

    ReplyDelete
  12. Oh she's beautiful Susi, I love your girls expressions,you always are expert at those
    Hugs
    Donna xxx

    ReplyDelete
  13. Both projects just look wonderful. You're so good in drawing faces, wow!

    ReplyDelete
  14. Fabulous face and a super fun page of architecture!
    Mar xx

    ReplyDelete
  15. What a gorgeous face Susi - she has such a lovely and gentle expression.... Gill xx

    ReplyDelete
  16. Oh Susi!!! She is sooo beautiful! I love her eyes!!
    Your architecture spread is lovely with the colorful buildings! I would love to live in a town where there was so much color!
    Happy Sunday dear friend! xo

    ReplyDelete
  17. Beautiful face and pages. happy Sunday, xx

    ReplyDelete
  18. Great Kindergarten lesson, kiddies' lessons are often the best. I like the way he told us how to hold our brush and how to take paint out of the pans, thanks for the link, it was fun.
    And your own cityscape is colourful and lively, you took the lesson and made the painting your own.

    ReplyDelete
  19. Wow- your faces just keep getting better and better. She has the most gorgeous eyes. And love the journal page too. City skylines re always so unique and recognizable and how fun is yours. Enjoy what's left of your weekend. :)

    ReplyDelete
  20. Wie sympatisch, dass du auch so einfache Techniken zeigst, wie die mit Wachs und Aquarellfarbe, da bekommen sicher einige Leute, die meinen, nicht malen zu können, Lust es zu versuchen!
    Das Gesicht ist wieder sehr ausdrucksstark! Ich glaube, jetzt weiß ich, warum ich deine Portraits so mag: ganz oft haben sie einen minimalen Silberblick, was sie so lebendig macht!
    Heute hatte ich richtig viel zu tun bei dir, denn auch das Video von gestern hab ich mir angesehen und mich gefreut, deine Stimme mal wieder zu hören.
    Lieben Gruß von Ulrike

    ReplyDelete
  21. The face has such a wonderful expression Susi!! I loved the lesson and I love your cityscape! Hugs, Chrisx

    ReplyDelete
  22. A lovely face Susi. You have captured a great expression in those eyes.

    ReplyDelete
  23. Another beautiful expressive page Susi, love your journal spread as well.
    Yvonne xx

    ReplyDelete
  24. Lovely watercolor face, looks great with that background!

    ReplyDelete
  25. Das Gesicht ist ja echt sowas von schön geworden! Ein wundervoller Ausdruck ist Dir da gelungen! Und ganz süss sind Deine schnellen Häuser bei Nacht :)

    ReplyDelete
  26. Wonderful face Susi - love the way the background shows through to give an almost ghostly effect. The cityscape is fabulous, especially with the smooched 'reflection'
    Blessings
    Maxine

    ReplyDelete
  27. Einfach Spitze dieses Gesicht! Bravo! Auch deine Häuser-Seiten wieder sehr kreativ gemacht.
    Liebe Grüße
    Sabine

    ReplyDelete
  28. Was für ein charaktervolles, ausdrucksstarkes Gesicht! Wunderschön Susi! ich bin von den Socken.

    ReplyDelete
  29. I was thinking as I looked at your page that living in your undercity might be interesting too. xox

    ReplyDelete
  30. Great work Susi, love your face. Thanks so much for joining Show Your Face and for the shout out too. Kx

    ReplyDelete

Thank you for your comment!