Saturday, November 14, 2015

Art Journal Journey - INSPIRED BY AUTUMN COLOURS

We have already so many great entries to the 
theme. You can watch them at one glance HERE and please 
join us with your autumnal colours related ART JOURNALING this month (again)
over at

Art Journal Journey

We are really happy to see your art and visit your blogs!

I have an autumnal spread today to share .

Anyone who thinks fallen leaves are dead has never watched them dancing on a windy day.
(Found the Quote here




Another thing for today!
You have the opportunity to join a free Mixed Media workshop with the amazing

CAROLYN DUBE 

I  love her free style and her art of teaching  and she often joined us at
 Art Journal Journey with her fresh ideas and art in the past -
 I will for sure join in the fun free workshop as well.

PERMISSION TO PLAY - FREE WORKSHOP BY 
CAROLYN DUBE




 oxo
Susi


26 comments :

  1. hallo susi,


    deine herbstseite ist wunderwunderschöööööön,ich liebe die farben und bäume,carolyn dube macht wirklich großartige kunst,danke für den link,ich werd mal rein schauen :-)
    ich hoffe du hast gestern schön gefeiert,ich werde dir noch was schönes schicken,liebes,ich lass mir für dich etwas schönes einfallen,lieber spät als nie,gell sweetie???
    ich hab gestern noch eine holzplatte neu übermalt,mir gefiel das davor nicht,jetzt schauts besser aus,ich hoffe ich finde die zeit mal meine bilder zu zeigen,maaan braucht ja immer gutes Licht.
    heute backe ich einen apfelmohnkuchen mit zuckerguß,yummy,ich schick dir schon mal ein stuckchen rüber :-)
    wünsch dir ein wunderschönes we,sweetie.

    lieben gruß jenny

    ReplyDelete
  2. Ein schönes Bild mit den tanzenden Blätter, tolle Farben auch, Deine Seit ist sehr harmonisch. Dir einen schönen Tag, Hugs, Valerie

    ReplyDelete
  3. Deine Seite ist mal wieder in wunderschönen Farben gestaltet. So macht der Herbst Spaß.
    Liebe Grüße, Anja

    ReplyDelete
  4. Your leaves are simply incredible. The rich warm colors show their vibrancy. Thanks for the link. I'm going to join Carolyn, too.

    ReplyDelete
  5. Fantastic piece of artwork Susi and the quote is joyous.

    Have a good weekend

    Love Chrissie xx

    ReplyDelete
  6. Great view of Autumn and a brilliant quote! Enjoy your weekend Chrisx

    ReplyDelete
  7. This shows us the spirit of autumn, beautiful colours and lots of time to make happy art.

    ReplyDelete
  8. Beautiful autumn page Susi! I love the drips coming down around your fun flowers! hugs :)

    ReplyDelete
  9. Wonderful page Susi !! Love these autumn ´s colours, wish you a very nice weekend, big hugs, Caty.

    ReplyDelete
  10. Deine bunten Blätter fliegen noch... hier sind sie fast alle bereits abgefallen.
    Danke auch für den Workshop-Tipp, vielleicht mache ich ja mit dort.
    Schönes Wochenende von Ulrike

    ReplyDelete
  11. Very beautiful pages... amazing. I need to get back to my Art Journal, hopefully when things calm down I will find the relaxing time again. Take care, xx

    ReplyDelete
  12. Very nice, love the autumn colours and the quote!

    Hugs Giggles

    ReplyDelete
  13. Awesome artwork Susi, love the quote.
    Yvonne xx

    ReplyDelete
  14. Those leaves are stunning - both the colours and the elegant shape, and I love how the drippage echoes the vertical lines of the leaves.
    Alison xx

    ReplyDelete
  15. Love this spread ♥ The leaves are beautiful and the quote a perfect fit ! Have a great weekend :)

    ReplyDelete
  16. Thanks so much for the shout out!

    ReplyDelete
  17. Gorgeous leaf page. I love the drips on the page. Yup, and we have LOTS of dancing leave here today. The wind is so strong...don't think I will ever get them cleaned up...send me wishes for less wind tomorrow! :)

    ReplyDelete
  18. Liebe Susi, ich liebe Deine Mixed Media Specials! Dieses hier hat's mir ja wieder besonders angetan. Auf der einen Seite so farb- und strukturkräftig und auf der anderen Seite doch so zart und edel. Fantastisch!

    ReplyDelete
  19. Ahhh wenn ich Deine wunderschöne Seite sehe, fällt mir ein, dass ich ja auch mit diesen herbstlichen Farben mal arbeiten wollte...Toller Spruch denn ja diese wirbelnden tanzenden Blätter sind reine Magie :) Ich liebe es so sehr ihnen zuzuschauen! http://piaromsartjournaling.blogspot.de

    ReplyDelete
  20. Gorgeous leaf page. I love the drips on the page. Yup, and we have LOTS of dancing leave here today. The wind is so strong...don't think I will ever get them cleaned up...send me wishes for less wind tomorrow! :)

    ReplyDelete
  21. This is beautiful Susi! What a great quote!
    Happy Sunday!
    Alison x

    ReplyDelete
  22. Wenn jemand den Herbst wunderbar in einer ArtJournal- Seite darstellen kann, dann DU liebe Susi. Sie ist sehr liebevoll gestaltet.

    ReplyDelete
  23. What a great sentiment...I loved the quote! And the leaves look brilliant! :)
    Suchi xx

    ReplyDelete

Thank you for your comment!