Dienstag, 22. Dezember 2015

TUESDAY

Collage with different papers, stencils and stamps on recycled cardboard - DIN A5

 Hello dear friends from TSFT!
I hope you are all well and not so stressed right now!

HAPPY  T - DAY!!!



----------------------------------
my collage today is of course also  meant for

Art Journal Journey
COLLAGE with some Journaling

-----------------------------------------------------
 
It is so nice of you to stop by here at froebelsternchen  today and I hope you have enjoyed your visit
and I would really appreciate to meet you at one , or even better at all the mentioned challenges as well!

Kommentare :

  1. I really need to give this type of art a try- this is amazing! And, you used 2 of my fav colors- pink and blue : )

    AntwortenLöschen
  2. Love this tea cup stencil with the delicate colours, just beautiful. Have a great T day, take care and stay creative. Hugs, Valerie

    AntwortenLöschen
  3. Dein Profilbild bei Googleplus gefällt mir!
    Herzlich Pippa

    AntwortenLöschen
  4. eine tolle collage,schöne farben auch,wunderschön.#

    dein neues profielbild bei google gefällt mir.
    schönen tag dir,liebes.
    noch zweimal schlafen,dann kommt der weihnachtsmann,hohoho :-)

    lieben gruß jenny

    AntwortenLöschen
  5. Ah - what a wonderful cup of tea Susi - love your collage
    Blessings
    Maxine

    AntwortenLöschen
  6. es ist schwierig, sich bei dir nicht zu wiederholen, ich glaube ich benutze immer die selben wörter... weil´s halt so ist: deine Collagen sind jeden tag einfach klasse!!
    auch heute natürlich keine ausnahme, und zu dem saisonal eher kühlen blau passt perfekt der rosa schimmer - der genau in dem ton ist wie derzeit unsere sonnenaufgänge (die sind ja nach acht, also sehe ich sie *g*)

    Susi, ich wünsche dir schon mal frohe festtage, falls ich nicht mehr dazu kommen sollte an den nächsten tagen... die jungs kommen heute abend heim für die Weihnachtszeit. den "kleinen" sehe ich ja wirklich nicht mehr oft, seit er in Berlin ist... tja, empty nest... aber ich hab ja gottseidank meine Hobbies zur Ablenkung und es ist ja gut, dass sie ihrer wege gehen. aber ich freu mich jetzt auf ein paar familientage. macht es euch auch gemütlich!!
    alles liebe! johanna

    AntwortenLöschen
  7. Loving your blue phase Susi and this is a great page with the happy bird.

    Have a good day

    Love Chrissie xx

    AntwortenLöschen
  8. das fasziniert mich wieder wenn ich es an schaue diese Einzelne Sachen darin das wieder ein ganzes wird. Grosse klasse!
    Schönen Dienstag wünsche ich dir!
    Lieben Gruss Elke

    AntwortenLöschen
  9. Me too! One of these days I am going to stop by T on Tuesday with a post. I love your piece. Looks like you are having fun! Like the new photo too. Hope you are ready for Christmas! Enjoy! Hugs!

    AntwortenLöschen
  10. beautiful layers of elements Susi! Happy T day!

    AntwortenLöschen
  11. deine kreationen der letzten tage sind allesamt richtig toll! hab noch eine schöne adventszeit! knuddels, tina

    AntwortenLöschen
  12. No stress here, just enjoying my morning coffee and your beautiful art!!
    Happy Tuesday sweet friend! xo
    ps...I can't get over how much weight you lost! Looking great!!

    AntwortenLöschen
  13. Have a marvelous drippy tea day. Love the drips and spatter. New profile pic I see as well. xox

    AntwortenLöschen
  14. I want a cup like this with a pink butterfly!
    Love little birdie too.
    No, no stress here! Just Christmas excitement.
    xxx

    AntwortenLöschen
  15. *Entschleunigung!* habe ich bei dieser tollen Collage gedacht liebe Susi. So wirkt sie auf mich und das verbinde ich mit dem Genuss einer Tasse Tee. Ich bin ganz fasziniert von Deinem frostigen Werk, dass einen Gegenpol zu einer schönen heißen Tasse Tee darstellt.

    AntwortenLöschen
  16. Wonderful colors and textures on your lovely tea page liebe Susi!
    Happy T Day to you oxo

    AntwortenLöschen
  17. Like Corrine, the first thing I noticed was your new profile photo. Beautiful.

    I am in awe of your teacup stencil, and the collage is simply gorgeous. I'm a big fan of splats and splatters, as well as birds, too. It's simply the perfect way to share a cup of tea.

    Thanks for joining the T party this week with your gorgeous tea collage.

    AntwortenLöschen
  18. Happy T Tuesday! I like the way your layered work turned out :)

    AntwortenLöschen
  19. What a fun piece!!
    Happy T day and Merry Christmas!

    AntwortenLöschen
  20. Your sense of balance and colour is, as always, amazing. So very inspiring! Merry Christmas & Happy T-Day!

    AntwortenLöschen
  21. Merry Christmas Susi!!
    Amazing collage this week.

    AntwortenLöschen
  22. Wonderful page Susi !! I love the bird, and the tea cup, it ´s fabulous!! great !! I wish you Merry Christmas Susi !! kisses, Caty.

    AntwortenLöschen
  23. A fantastic page Susi, love how you included your teacup.
    Yvonne xx

    AntwortenLöschen
  24. What a great journal page! I love the colour.
    Wishing you happy Christmas and happy T day of course,
    Lisca

    AntwortenLöschen
  25. I just love your blue tea collage. I spent a lot of time looking at all the details--so pretty! Happy T Day!

    AntwortenLöschen
  26. Oh Susi! This really is a fabulous page with such calming colours! Love the new profile pic! Happy T day to you! Hugs, Chrisx

    AntwortenLöschen
  27. Very pretty! No stress here. Just me and Miss Karma nice and warm inside. ;)
    Happy T-Day and Merry Christmas! :)

    AntwortenLöschen
  28. This is magical - colours, drippage - just so beautiful and calming.
    Alison xx

    AntwortenLöschen

Thank you for your comment!