Sonntag, 24. April 2016

801 posts for Art Journal Journey

I recognized recently that I posted 800 posts labled on  Art Journal Journey 
quite a lot - more than 5 years of Art Journal Journey now- what fun was that all the years!!! I am really thankful that I found connection with so many other bloggers and that we built an artistic community - our creativity is the thread that waves us all together!

Our current theme:
For the record - Inspired by a song
watch all linked entries so far at one glance here.
Pinterest Gallery 042016
click button

I like Bob Marley's 

and will link this spread to our theme. 

 
Hope to see you at the challenge!
Happy Sunday!
Thanks for your visit!


Kommentare :

  1. Ich dachte schon, Du hast "meine" kleinen vier porträtiert. Aber ich sehe schon, "mein" Fridolin fehlt, lacht Pippa

    AntwortenLöschen
  2. Sehr schöne und harmonische Journalseiten, 800+ klingt viel wenn man es so zusammenrechnet, nicht wahr. Weiter so! Ich hab nie versucht zu zählen wie viele ich gemacht hab.... Dir einen schönen Sonntag, GLG, Valerie

    AntwortenLöschen
  3. Congrats with your 5 years of blogging, and your really are a great artist, I'm sure I will injoy your new work that you will make the next five years!!! Your page is very beautiful , I will wait another year before going with you in this adventure, I'm not so good yet in drawing myself!!!

    Have fun!!
    Maria

    AntwortenLöschen
  4. What a fantastic accomplishment. Your contributions to AJJ have made you many friends, including me. Your work there has not gone unnoticed, either. You put so much into it, you must be commended. Today's record is no different. Bob Marley was a favorite of mine, too.

    AntwortenLöschen
  5. Liebe Susi,
    da kommt was zusammen und der Spass der du hattest und immer noch hats nach 5 Jahren!
    Bob Marley da sind meine Sohne früher ab gefahren und heute noch ich mag es auch!
    Dein Bild dazu ist süss und so hübsch an zusehen!
    Ich wünsche dir noch viel Freude die nächsten Jahren..
    Lieben Sonnntaggruss Elke

    AntwortenLöschen
  6. Toll, 800 Beitäge, das ist eine Leistng.
    Deine Vögelchen sind bezaubernd, wie all deine Arbeiten.
    Liebe Grüße
    susa

    AntwortenLöschen
  7. Wow, 800 posts!!! Beautiful page Susi, I just adore your little birdies!! Have you ever tried to draw a squirrel? hugs :)

    AntwortenLöschen
  8. What a lot of posts you have done for AJJ Susi and I love all them that I have seen.Thank you for inviting us to join you in your art venture.

    This one is wonderful with the return of you birds.

    Love Chrissie xx

    AntwortenLöschen
  9. Ich bin mal wieder am PC und habe noch ein klein wenig Zeit bis zum Mittagessen, so dass ich die Gelegenheit nutze, dir liebe Grüße hierzulassen. In der Regel schaue ich jetzt immer mal kurz mit dem Tablet und da ist das Kommentieren nicht wirklich spaßig, so dass ich es ganz lasse. :/
    Ich bin nach wie vor von deinen Zeichnungen begeistert und nehme mir immer wieder vor auch mal zu üben.....
    Dir noch einen schönen Sonntag und einen guten Start in die neue Woche.

    AntwortenLöschen
  10. Love those sweet little birds! What a lovely trio! They remind me of the Dina Wakely scribbly birds, well done you for drawing them yourself and for 800 entries, wow!
    Happy Sunday!

    AntwortenLöschen
  11. Congrats Susi por those 5 happy years and more than 800 posts.... that ´s magnifique!!. Your entry today is fabulous, I love your 3 little birds!! I wish you a very happy sunday, big hugs.

    AntwortenLöschen
  12. Wow, congratulations! 800 posts, that is impressive!!! Always love to see your art journal pages. Your birds are wonderful!
    Hugs,
    MiSchra ♥

    AntwortenLöschen
  13. Wow 800 posts, congratulations on that number Susi. Its a beautiful page and those birds look adorable.
    Yvonne xx

    AntwortenLöschen
  14. Such a great spring page. Those birds are very cute! Wow-800 posts. This is very impressive. Congrats! Hope you enjoy the rest of your weeekend. :)

    AntwortenLöschen
  15. Wow over 800 posts for AJJ, that is amazing, and each one is very beautiful including the one above. Happy Sunday xx

    AntwortenLöschen
  16. All those posts and AJJ entries -wow Susi-bravo!! Darling little birdies and another fab entry for AJJ!

    AntwortenLöschen
  17. Auch von mir eine dicke Gratulation! Du bist das absolute Ausnahmebeispiel dafür, dass Masse durchaus auch Klasse haben kann! LG Ulrike, die Bob Marley auch total mag

    AntwortenLöschen
  18. Wonderful artwork, love Bob Marley.. perfect timing too!!

    Hugs Giggles

    AntwortenLöschen
  19. congrats, and sweet little birds for the theme!

    AntwortenLöschen
  20. Congratulations on so many posts - I love your page, the soft colours and those three cute birds!!
    Blessings
    Maxine

    AntwortenLöschen
  21. Wonderful page, & congratulations Susi!

    AntwortenLöschen
  22. Great song, I'm listening to it now! What a great reason to make a journal page with three little birds, and the page is really sweet, the birds look as if they are having a serious discussion, someone should tell the little bird in the middle that everything will be alright.
    How amazing to have made 800 posts for AJJ and how wonderful for us that you started AJJ, thanks a lot.

    AntwortenLöschen
  23. I adore this little trio - and such lovely subtle spring colours. What a milestone of 800 posts at AJJ... I've missed so many here lately but I'm glad I caught this to celebrate with you!
    Alison x

    AntwortenLöschen
  24. Liebe Susi,

    heute muss ich mal ein Sammellob abgeben, Du bist immer so megafleißig und irre kreativ. Deine Werke sind was Besonderes !!!

    Und dieses hier mit den drei Vögelchen gefällt mir ganz besonders gut, einfach zauberhaft.

    Herzliche Grüße
    von Anke

    Ps.: Glückwunsch auch zum 800. !!! Und Bob Marley mag ich auch sehr gerne ...

    AntwortenLöschen

Thank you for your comment!