Freitag, 10. Februar 2017

LIEBE - LOVE



Hello Everyone. I can't believe Friday  has come around again already, 
where does the time go I wonder?  Hope you have had a good week and thank you for all of your visits at froebelsternchen. I survived three days of shopping in Vienna but now I need a full week of relaxing . I guess I really get old - this is much too exhausting for me!
But at least I found nice wardrobe- so it has been worth it.


 is our current theme for this month at AJJ.



 I have to share a spread in my LETTER JOURNAL
for this theme.


 Hope you'll come play along and visit Art Journal Journey and see 
all of the wonderful entries already linked to Linda's lovely February theme.


LOVE

from

Susi

Kommentare :

  1. *wunderschön* die Birds und die Liebe so passend das Thema Rot in all seine Farben sieht man auf deinen Journal.
    Da wäre ich aber auch müde jetzt nach 3 Tagen Stadtzeit aber dann weist du wenigstens die Ruhe zu geniessen bei dir daheim. und gefunden habt ihr auch was super also hat es sich gelohnt.
    Die Googleübersetzung ist ein graus dass die das nicht besser machen kölnnen sonst sind sie so schlau aber da sind sie zu dusselig.
    Ich wünsche dir einen schönen Tag!
    Lieben Gruss Elke

    AntwortenLöschen
  2. Pleased you enjoyed the shopping Susi and got yourself a nice outfit.

    Love the bright and bold pages and so pleased to see your little birds as the main feature

    Love Chrissie xx

    AntwortenLöschen
  3. Liebe Susi,
    das kann ich verstehen, dass du es nun wieder locker
    angehen musst ;-) ist ganz schön anstrengend so
    ein Power-Shopping mit der Tochter.
    Ich bin auch gestern Abend zurückgekommen ;-)
    Tolle Seite.
    Lg Sadie

    AntwortenLöschen
  4. oh this is so adorable Susi - love the colours and of course the sweet little love birds and as usual I enjoyed looking at all the textures, pattern marks and splatters :)
    Glad to hear you had a lovely adventure in Vienna .. hope you now have a wonderful and relaxing weekend..... Gill xx

    AntwortenLöschen
  5. Your page is so adorable dear Susi! The little birds kissing remind me of the window clings we have up at the moment for Valentines :-). I love the blues and red combination and the textures and elements you have created are just fabulous! Your shopping sounds fun, especially if you got a nice new wardrobe too - glad you survived :-). Happy Friday and wishing you a relaxing weekend! J :-)

    AntwortenLöschen
  6. Liebe, love, liebe Susi, dein Stadtausflug hat dich ja ganz wunderbar inspiriert! Das sind ja wieder so traumhafte, inspirierende Seiten, die einfach Laune machen!
    Lieben Gruß von Ulrike

    AntwortenLöschen
  7. Hallo zurück liebe Susi, schön daß du beim anstrengenden Shopping doch auch Etwas für dich gefunden hast.Frisch inspiriert präsentierst du uns hier wieder ein ganz zauberhaftes fröhliches Kunstwerk.Deine Kombination von Türkis zu frischem Rot finde ich besonders schön, auch die Texturen der Farbflächen sind super.
    Ich Liebe es!
    Liebe Grüße
    Sabine xox

    AntwortenLöschen
  8. Ah your birdies are always so sweet Susi, glad to hear you survived the mammoth shopping trip too ;)
    hugs
    Donna xx

    AntwortenLöschen
  9. Liebe Susi,
    ich bin hin und weg von Deiner Collage, die ist sooo schön. Wirklich -KLASSE.
    Dieses komische Zeitproblem kenne ich auch, je älter ich werde, desto schneller rennt die Zeit, irgendwie gemein.

    Viele liebe Grüße
    Wolfgang

    AntwortenLöschen
  10. That sure is some pretty red! Glad Vienna was fun, and not too too exhausting. xox

    AntwortenLöschen
  11. Vienna sounds like a fab place to go! Wonderful you enjoyed your trip and was able to find new clothes : ) I always admire your talent- I love your page. the mix of colors and the love birds : )

    AntwortenLöschen
  12. Love birds in love. I LOVE it! This is simply adorable, and quite colorful.

    So glad you had a good time in Vienna, and even added to your own wardrobe while playing host to your daughter. Sounds like it was a fun outing. Hope you took photos!!

    AntwortenLöschen
  13. this is utterly delightful and oh so sweet Susi!!! Glad you enjoyed your trip and found what you went for. Have a super weekend!

    AntwortenLöschen
  14. Its a wonderful romantic page with these cute love birds.
    Glad you had a good time in Vienna.
    Yvonne xx

    AntwortenLöschen
  15. So reizend, diese süßen Vögelchen, dies zuckerigen Farben, ich mag das !
    Und was das shoppen angeht, ich hasse es.
    Und habe es abgesagt, meine Töchter müssen alleine gehen, ich kapituliere ;-))
    Liebe Grüße

    AntwortenLöschen
  16. Those kissing birds are so CUTE! I think it was smart to use the blue with it. And they both have big hearts too. That was a clever touch. :) Glad your shopping was successful and hopefully you got some fun things to wear. And more importantly, you had a good time with your daughter. That is the part you will remember in 10 or 20 years. Happy weekend. Hugs-Erika

    AntwortenLöschen
  17. What a great page in your art journal, full with love and love birds, I love your creation an our style, you show us real ART!!
    Have fun!!
    Maria

    AntwortenLöschen
  18. A wonderful spread, I love the little love birds.
    xxx Hazel.

    AntwortenLöschen
  19. Lovely colours, a beautiful page Susi!

    AntwortenLöschen
  20. I loved the heart, then the second cropped version and then the birds and surprise! the whole version, so much goodness gradually revealed. It's a tremendous piece, I love it. And it's very "Susi" which I also love.
    Glad you have a good time shopping and now you can have a lovely long, long time not-shopping.

    AntwortenLöschen
  21. Lovely piece, and I really like the detail in the shape of a heart!

    AntwortenLöschen
  22. So süß deine beiden - mit den Krönchen auf dem Kopf und dem Herz am richtigen Fleck! Dazu der wunderbare rote Hintergrund mit den vielen Texturen! Der Ast ist besonders interessant - weil auf der rechten Seite das Muster genau umgekehrt ist.
    Einen wunderschönen und erholsamen(!) Sonntag! Rike oxo

    AntwortenLöschen
  23. Gorgeous pages, love the birdies :) How wonderful to shop for 3 days to have a new wardrobe. I would be exhausted as well. Take care, Shirleyxx

    AntwortenLöschen
  24. ooohh susi,wie süss deine vögelchen sind,und die tollen farben dazu,traumhaft.
    ich verstehe dich,ich geh auch nicht gern shoppen,müssen alle ohne mich gehen,ich bestelle lieber online.
    meinen schatz geht es schon etwas besser und er freut und bedankt sich bei euch allen für die guten genesungswünsche,er lacht auch schon wieder,das freut mich soooooo seeeehr,und ich danke dem leben das mein schatz noch unter uns bleibt.
    ich wünsche dir ein schönes we,liebe susi.

    schöne grüße von jenny und schatzi

    AntwortenLöschen
  25. I love this page and the color combination.

    AntwortenLöschen
  26. Your page is full of love Susi!!! Glad you are all over you shopping spree! I hate to shop especially when it comes to trying on clothes.
    My journal pages are turning out too dark - maybe I will learn a new method!!
    Sandy xx

    AntwortenLöschen
  27. Eine tolle Seite. Rot find ich auch immer super, hab auch grad was in rot gepostet (aber nicht gelinkt). Shoppen hasse ich, aber Wien ist doch sooo schön.

    AntwortenLöschen
  28. I'm with you about friday coming around so fast!! Nice having a new wardrobe...and I love love love your adorable valentines! A precious piece!! Relax and enjoy your weekend!!

    Hugs Giggles

    AntwortenLöschen
  29. This is a truly gorgeous page! Well done for completing the mammoth shopping trip! Hugs, Chrisx

    AntwortenLöschen
  30. I don't usually go much for red, but there's something about what happens when it's with that lovely light turquoise - so uplifting! - and the birds are charming.
    Alison x

    AntwortenLöschen
  31. Liebe Susi, warst Du echt drei Tage beim Shoppen in Wien??? Also ich müßte nach so einem Marathon Einkauf wahrscheinlich Konkurs anmelden ;) Deine Erholungsbilder sind wieder mal so klasse mit diesen entzückenden Vögelchen und der tollen Farbkombi! Das macht richtig glücklich!

    AntwortenLöschen
  32. Hello Susi, your dear love birds are so sweet and romantic :D)

    AntwortenLöschen
  33. WOW WOW WOW und noch so ein traumhaft schönes Werk, ich bin sprachlos, meine Liebe. Ssssssooo schön *seufz*

    Ich mag auch die beiden Vögelchen so gerne und die Farbkombi ist der Hit.

    Herzliche Grüße
    von Anke

    AntwortenLöschen
  34. Lovely red piece! Very celebratory. Shopping in Vienna sounds fun. Do you live nearby?

    AntwortenLöschen
  35. Susi,
    your lovebirds are so sweet and your blues with the reds ,just perfect!
    Welcome home! xoxo

    AntwortenLöschen

Thank you for your comment!