Monday, April 3, 2017

Post No. 2102

 A Mixed Media girl on an empty teabag from me today. More about my girls on teabags you can find HERE./ Ein Mädchen auf leerem Teebeutel in Mixed Media Technik zeig ich heute - mehr dazu findest Du auch HIER.


 HAPPY T-DAY girls from

Hope you all are well!
Have a good rest of the week!

 
And a collage made with scraps of different things including an empty teabag ( on the left side).
This page is meant for Mygical Mystery Tour over at Art Journal Journey!
Und eine Collage mit Schnipseln verschiedenster Dinge, unter anderem links ein leerer Teebeutel.  Gedacht ist die Seite für das neue Thema bei Art Journal Journey - Magical Mystery Tour.

Thank you for your visit!
Danke für Deinen Besuch!

  
Art Journal Journey

58 comments :

  1. I love to see what you fit onto a tea bag Susi and you collage is wonderful

    Love Chrissie xx

    ReplyDelete
  2. Susi, your teabag girl looks so beautiful and you added a lovely quote.
    Its a fantastic collage as well, interesting additions as well as the teabag.
    Thank you for the lovely comment you left on my blog, I really did enjoy my month at AJJ, thank you for having me back as your guest.
    Yvonne xx

    ReplyDelete
  3. das Collage zu Magical Mystery Tour ist toll und der Teebeutelauch drin.. fabalhaft ausgedacht!
    Dein Frauengesicht auf den Teebeutel ist sehr ausdrucksstark mit deinen Sätzen ......was in ihr vor sich geht!
    Ich wünsche dir eine schöne Woche hoffe das Regenwetter dauert nicht zu lange.
    Lieben Gruss Elke

    ReplyDelete
  4. You have painted the expression on her face perfectly to reflect the quote you have used - wonderful! Your collage is lovely, I love the turquoise blue and the horse image :-) . Wishing you a very Happy T Day dear Susi! J :-)

    ReplyDelete
  5. So wonderful!!! I so love your teabag girls and your lovely art journal page collage!!!

    Hugs~

    ReplyDelete
  6. awe- she does look sad- but a beautiful face. Looking forward to the new theme for April at AJJ!

    ReplyDelete
  7. You've been having fun with your tea bags, haven't you Susi. How cool. And your other page for AJJ is also wonderful. Hope you have a fantastic T day. Hugs-Erika

    ReplyDelete
  8. Guten Morgen Susi,
    einfach Klasse, es ist mir immer noch ein Rätsel
    wie man so etwas Tolles auf einen "Teebeutel" bringt.
    Auch deine Seite mit den Schnipseln gefällt mir sehr gut.
    bei mir wird das nie so harmonisch.
    Ich wünsche dir einen fröhlichen Tag.
    Bei uns regnet es sich gerade ein.
    LG Sadie

    ReplyDelete
  9. What lovely projects Susi - you certainly make the most of your tea bags :), and the words you have chosen today are very thought provoking!
    Have a marvelous week
    Blessings
    Maxine

    ReplyDelete
  10. unglaublich, wie du auf diesem kleinen format so schönes zeichnest! ich mag auch die schreibmaschinenschrift sehr - und der text kommt mir nahe!
    liebe grüße,
    mano

    ReplyDelete
  11. That is truly a magical mystery tour you are on. It's almost psychedelic. Needless to say, I LOVE it.

    Of course, the tea bag art is out of this world. It's been awhile since you have shared faces, so this was a real treat. Now I'm inspired.

    Thanks for sharing your AJJ entry and your teabag art with us for T this Tuesday. I love both entries.

    ReplyDelete
  12. Wow this is awesome, you are very clevr to use the tea bag art and I am so impressed with the results on here anytime I visit.xx ♥[aNNie]

    ReplyDelete
  13. You got me collecting teabags at the moment with your inspirational art work, these are both fabulous xxx

    ReplyDelete
  14. Um diese Schreibmaschine beneide ich dich richtig, die Schrift ist so schön! ... und erst dieses Mini-Portrait!
    Eine magic Collage auch wieder, du Zauberin!
    Liebe Grüße - Ulrike

    ReplyDelete
  15. Ja was macht es für einen Spaß auf Teebeutel zu malen!!! Herrlich sind deine kleinen Damen ♥ Willst du nicht mitmachen auf Instagram #cre8TEAvity - jetzt wo do auch dabei bist?! Würde mich freuen.
    xo Michelle

    ReplyDelete
  16. Hallo Susi,

    dein Teebeutelportrait gefällt mir total! Das Papier ist so schön zart und gibt dem Bild einen tanzeigenen Ausdruck. Den text mag ich auch sehr - auch die Art, wie er geschrieben ist.

    Liebe Grüße,
    Veronika

    ReplyDelete
  17. I love your girl on the teabag and your Magical Mystery Tour page is wonderful.
    xxx Hazel.

    ReplyDelete
  18. Your portrait teabag art continues to thrill me Susi! This girl and her comment are fabulous- her look goes so well with it!
    Have a beautiful day my friend! xx

    ReplyDelete
  19. Lovely use of tea bags liebe Susi!
    The verse with your lady is wonderful too.
    Happy T Day oxo

    ReplyDelete
  20. Mit der Schreibmaschine auf einen Teebeutel schreiben ... das ist einzigartig, und das Portrait passt perfekt zu den Zeilen!
    Deine Collage mit den verschiedenen Schnipseln ist durch die Farbharmonie zu einer schönen Einheit verschmolzen!
    Sei lieb gegrüßt! Rike

    ReplyDelete
  21. Tea bag goodness for T Tuesday Susi! How lovely!! Happy happy T day! Hugs! deb

    ReplyDelete
  22. What a wonderful but thought provoking expression your beautiful lady has on her face. LOVE this Susi!
    Enjoy your T-day :)
    Gill xx

    ReplyDelete
  23. ich wünschte, ich könnte wenigstens ein Viertel so gut malen wie du !!! Das Gesicht ist phantastisch und wirkt auf dem Teebeutel noch 3 x besser !!!

    Liebe Grüße

    ela

    ReplyDelete
  24. The things you do with a teabag! Amazing! The girl's face matches the quote perfectly. Fab!
    Happy T-Day,
    Hugs,
    Lisca

    ReplyDelete
  25. It's fun seeing tea bags re-purposed in this way. Happy T Tuesday!

    ReplyDelete
  26. Oh, ich habe mir ein Bett bei Ikea gekauft, die Teile waren mit einem Vlies-Stoff geschützt, den habe ich aufgehoben, denn er erinnerte mich an das Teebeutel-Material ;) Mal sehen, wann ich dazu komme, mich daran zu versuchen. Die Schreibmaschinenschrift ist sooo toll! Ein wirklich geniales Schnäppchen für die paar Euros.

    ReplyDelete
  27. Your tea bag girl and quote are wonderful, Susi. I did some figuring and guess the teabag paper is maybe 10 - 12 cm tall when unfolded. That's still pretty small to create the lovely portraits you do. I'm asking my tea-loving friends to start saving their teabags for me ;-) I could probably fit a flower or two in that space - lol.

    Lovely journal page as well. Happy T-day! Hugs, Eileen

    ReplyDelete
  28. Boahhhh ich bin schwer begeistert. Beides ist superschön, aber dein Teebeutel ist echt der Hammer! FANTASTISCH!
    LG Carola

    ReplyDelete
  29. I love your tea bag portrait Susi! The journal page is fabulous - true fantasy! Happy T Day! Chrisx

    ReplyDelete
  30. Your tea bag art is amazing but hey - all of your art work is amazing!
    Sandy xx

    ReplyDelete
  31. Fabulous Susi, I absolutely adore your teabag art soooo much ;)
    hugs
    Donna xx

    ReplyDelete
  32. it is a powerful piece on your teabag. makes me think. beautiful. magical mystery tour piece is wonderful too, much variety. xo

    ReplyDelete
  33. Your paintings on teabags have a mysterious quality with a lovely texture.
    It's a fun and so attractive collage with "scraps of different things", I am so inspired to do a Susi-collage.

    ReplyDelete
  34. Happy Be-lated T day!!! I love your projects ♥

    ReplyDelete
  35. Sweet tag bag girl, she does look a bit chaotic but a wonderul expression you captured. xox

    ReplyDelete
  36. Hallo Susi,schön das du zu mir gefunden hast :) freu mich.
    Ich staune grad was du so auf nen gewöhnlichen Teebeutel zauberst. Toll.muss mich mal nach Feierabend in Ruhe bei dir umsehen.
    Wünsch dir einen schönen Tag mit herzlichen Grüßen Anna

    ReplyDelete
  37. Great Susi !! Love your magical mistery tour page so much!! The face of this girl is wonderful too. I wish you a very happy day, ksssss

    ReplyDelete
  38. Sorry to read you were feeling tired and 'down' today Susi, I was a bit like that then went for a walk with my dog in the sunshine, watched a movie and felt better...I never watch movies during the day...hope this finds you happier and brighter...sending hugs.xx ♥[aNNie]

    ReplyDelete
  39. auch das wieder so ein schönes Portrait auf Teebeutel... und die Schreibmaschinenschrift das Tüpfelchen auf dem i!!
    bei mir sind jetzt die "kinder" übers WE da, also Konzentration auf diese:)
    liebe grüße, johanna

    ReplyDelete
  40. Liebe Susi,
    fantastisch anzusehen Deine Werke. Ich fange durch Dich an, mich dafür zu interessieren - eine Kunstform, von der ich gar keine Ahnung hatte.
    Sehr beeindruckt wünsche ich Dir schöne Tage und häufig den Kuss der Muse
    Renee

    ReplyDelete
  41. Wunderschön liebe Susi. Ich bin begeistert wie Du malen kannst. Auf die Idee so einen klitzekleinen Teebeutel zu verschönern muss Frau ja erstmal kommen♥ Cool!!

    Herzliche Grüße
    Kerstin

    ReplyDelete
  42. Wonderful quote on your teabag gal. She is perfect for it.

    ReplyDelete
  43. Your Tea Girls are always so wonderful! Also love that collage page for the Magical Mystery tour! I might give that a whirl too :) Have a wonderful weekend xo Cheetarah

    ReplyDelete
  44. WOW, Susi! Your girls on tea bags are all amazing and this one is no exception. I love her look and the quote if perfect here. And your collage page is absolutely beautiful, too. I always feel inspired when I visit your blog. HUGS!!!

    ReplyDelete
  45. Love the variety of projects that you do Susi! It always makes me admire your creativity! Loved them both! Have a happy weekend! :)
    Suchi xx

    ReplyDelete
  46. Both of these pieces are magical, Susi - the teabag face is so evocative I couldn't stop looking, and your collage is the same!

    ReplyDelete
  47. Was für ein ausdrucksstarkes Frauengesicht, liebe Susi! Ich bin begeistert, wie wunderbar Deine Kunst auf einem Teebeutel daherkommt.. hachz! Kleine Kunst - Großartig!! Herzlichst, Nicole

    ReplyDelete
  48. *lach* Du hättest mich grad mal sehen müssen. Auf Teebeutel?! *lilly kriegt den mund nicht mehr zu*
    Ich trinke viel Tee. ^^ Und das geht mit allen Stiften? Ja, das muss ich doch gleich mal ausprobieren.
    Im Übrigen ist das Mädchen super schön.

    Wie hat sich der Tee als Dünger gemacht? Ich hätte da jetzt Bedenken wegen dem Coffein.

    Immer noch sprachlose Grüße
    Lilly

    ReplyDelete
  49. hi susi,

    also dein teebeutelgesicht sieht wunderschön aus,und der text passt so gut dazu.
    deine magische seite ist dir auch toll gelungen,alles ist sehr harmonisch zusammen.
    mich würde ja auch stoff nal reizen zum drauf malen oder filtertüten,das müsste doch auch gehen,oder??
    ich werd es mal testen.
    ein schönes we,liebe susi,hier ist es wieder kalt geworden.

    schöne grüße jenny

    ReplyDelete
  50. I absolutely love your teabag art. I would love to be on the magical mystery tour :)

    ReplyDelete
  51. Wow Susi what a beautiful face did you create , I really love your beautiful artwork you are a real artiest and I am happy that you let us enjoy this beauty!!

    Greetings
    Maria

    ReplyDelete
  52. Meine Güte, es dauert ewig, ehe ich zum Kommentarfeld gelange. Sooo viele Kommentare. Naja, Du kommentierst ja auch immer fleißig. Ich gebe zu, dass ich da ein wenig faul geworden bin.

    Dein Teebeute-Mädel finde ich sowas von genial, kann ich kaum beschreiben, echt super.

    Die Journalseite ich auch ganz große Klasse, Du Künstlerin, Du

    ReplyDelete
  53. A wonderful teabag project and lovely cover!

    ReplyDelete
  54. Incredible girl on that teabag..I am ALWAYS impressed with teabag art! How one can work that small and so beautifully on a thin bag is beyond me!

    Hugs Giggles

    ReplyDelete

Thank you for your comment!