Sunday, June 4, 2017

Post No. 2131 - Happy Mail - A Tissue-Box & CIRCLES

On Friday I found a big surprise from Rosie in my mailbox . She sent me one of her adorable tags and a wonderful Paper Artsy rubber stamp plate . I was simply overwhelmed, speechless for sheer amazement and sparkling with joy. / Am Freitag fand ich eine tolle Überraschung von Rosie in meinem Briefkasten. Sie schickte mir eines ihrer anbetungswürdigen Tags und eine wundervolle Stempelplatte von Paper Artsy. Ich war einfach überwältigt, sprachlos vor Staunen und voll übersprudelnder Freude!


  Instantly I had to try out the new stamps - they are awesome!
Ich musste die neuen Stempelchen sofort ausprobieren -  die sind super!


 I stamped them with Ranger Archival Ink Jet Black  on tissue paper and on fabric to test them and I got so excited that I  had to create something with the new goodies.  Ich hab sie mit Ranger Archival Ink in Jet Black auf Seidenpapier und auf Stoff gestempelt um sie zu testen, und kribbelig wie ich war, musste ich sofort mit diesen neuen Schätzchen etwas kreieren.


Thanks to my runny nose of the last days - I suffered from cold - I had an empty cardboard tissue - box- in wooden look at hand . A perfect substrate for a new loose page for my Art Journal Folder.
Dank meiner laufenden Nase der letzten Tage - ich hatte eine Verkühlung - hatte ich eine leere Kartontaschentuchbox in Holzoptik bei der Hand,  perfekter Untergrund für's Erstellen  einer Einzelseite  für meinen Art Journal Ordner.



And I could use a bottle cap that I found recently during one of my walks - it was perfectly flattened already - what a great found! Und ich konnte eine Flaschenverschlusskappe verarbeiten, die ich perfekt flachgetreten kürzlich auf einem meiner Spaziergänge fand. Was für ein Glücksfund!

Linked to Rosie's CIRCLES over at

Art Journal Journey

oxo
Susi

26 comments :

  1. Wow, was für ein toller Post. Deine Taschentuchbox hast phänomenal verarbeitet. Ich bin begeistert, meine Liebe

    ReplyDelete
  2. Ah that's so lovely Susi, I always say Crafty friends are the best friends and you've worked your magic on the stamps already :)
    Oh and your bunny was posted out yesterday to you ;)
    Hugs
    Donna xx

    ReplyDelete
  3. What a super surprise. I love those stamps. I bet you will have a blast with them. They make great circles!!!! Enjoy your play and the end of your weekend. We have beautiful weather today, and I could play all day in the garden but better only do a little bit not to hurt my surgery. Take care-hugs-Erika

    ReplyDelete
  4. Beautiful page, so kind of Rosie, too.

    ReplyDelete
  5. A wonderful gift from a Rosie and great ideas on the box

    Love Chrissie xx

    ReplyDelete
  6. such a delightful surprise package Susi!! And I can see why you just HAD to play right away. Gorgeous page!

    ReplyDelete
  7. Wow, was für ein große Überraschung von der lieben Rosie. Freut mich sehr für dich. Supertoll hast du deine neuen Stempel eingesetzt, sieht echt klasse aus.
    LG Carola

    ReplyDelete
  8. Rosie made your day and then she inadvertently made our day because you made this wonderful page and shared with us!!! Love it!!!

    Hugs xox

    ReplyDelete
  9. Wow, Susi! This looks amazing!

    ReplyDelete
  10. It was a lovely surprise for you. the page you made with the box looks fantastic. I hope your cold is getting better today.
    Yvonne xx

    ReplyDelete
  11. Interesting use of themes. Greetings.

    ReplyDelete
  12. Lovely gift and looks like the result was great from your creativity and imagination. Loving this.x [aNNie]

    ReplyDelete
  13. Those are wonderful stamps and Rosie was a gem for sending them to you. How very, very thoughtful of her. And of course, the journal page you made was wonderful, too. What a great way to reuse a recyclable. That always impresses me.

    ReplyDelete
  14. Liebe Susi
    ich freue mich sehr mit dir,
    ein wunderschönes Geschenk.
    Baldige Besserung wünsche ich dir.
    LG und einen gemütlichen Montag.
    Sadie

    ReplyDelete
  15. Beautifully created Susi! Hope you are feeling better now :)
    Suchi xx

    ReplyDelete
  16. Liebe Susi,
    Überraschungen sind doch immer was Wunderbares!!!
    Ich freu mich mit dir!
    Und für deine Erkältung gute Besserung, da kam die Überraschung ja zur
    rechten Zeit um dich ein wenig zu trösten....

    Noch einen schönen Pfingstmontag und liebe Grüße,
    die Monika*

    ReplyDelete
  17. Wow beautiful tag from Rosie and fabulous stamps, how wonderful she sent you a gift :) You've created beautiful art with the new stamps! Take care, Shirleyxx

    ReplyDelete
  18. It's always a joy when one receives a surprise in the mail.
    You have magical turned a piece of light weight cardboard into a sturdy piece of wood. Very nice.
    sandy xx

    ReplyDelete
  19. Liebe Susi,
    Wow, was für ein wunderschöner Post. Deine Taschentuchbox hast Du so toll verarbeitet. Ich bin begeistert
    Ganz liebe Grüße und einen schönen Pfingstmontag.
    Liebe grüße
    Karina

    ReplyDelete
  20. Wow Susi! Your page is fantastic - love how you created it from your tissue box! Those stamps are great (bought a set yesterday at a craft show!) what a great surprise from Rosie alongside her fabulous tag! Hugs, Chrisx

    ReplyDelete
  21. So amazing your page Susi !!! fantastique !! Love too the so beautiful tag gift from Rosie !! wonderful both ! Happy you feel better today ! I wish you a very nice afternoon, big hugsssss

    ReplyDelete
  22. How pleasant to get an unexpected present and an arty present too, the best. I love that you have made art in your own style with it and then added a found bottle cap, what fun.

    ReplyDelete
  23. Da hast du aber superschöne Post bekommen, die Stempelchen sind toll, genau wie das Tag von Rosie,wow. Aber dein Werk sieht wieder so genials aus, dachte erst du hättest auf einer alten Holzplatte gewerkelt, täuschend echt sieht das aus. Gefällt mir so sehr deine Gestaltung,Bravo!
    Liebe Grüße und schönen Juni.
    HUGS
    Sabine

    ReplyDelete
  24. Ein wunderbares Geschenk, das du sofort toll verarbeitet hast! Eine sehr originelle Idee, auf STOFF zu stempeln, und dann gleich die leere Taschentuchbox zu verwenden :) Die Seite ist fabelhaft geworden, mir gefallen die dezenten Farben.
    Ganz liebe Grüße! Rike

    ReplyDelete
  25. What a delightful page using your new stamps - love the inking on the fabric and inside your flattened bottle cap! SO creative!

    ReplyDelete
  26. Wonderful page! Hope you're feeling better now xx

    ReplyDelete

Thank you for your comment!