Thursday, March 3, 2011

Altered Book - ready at last

Last oktober I bought a fantastic book at Amazon
Im letzten Oktober hab ich mir ein Buch bei Amazon bestellt
Altered Books Workshop

and was fascinated about it. I have planned to start also an 
und ich war und bin wirklich begeistert davon  und hatte mir vorgenommen auch ein
Altered book, but it takes some time to get startet.
Altered Book zu starten, aber dann hat es doch eine gewissen Anlaufphase benötigt.
Now my first page is finished.
Das ist jetzt also endlich meine erste Seite.

I made it for the MARCH / passend zur Märzaufgabe bei - Alter it Monthly Challenge


TIME / ZEIT






13 comments :

  1. thank you so much for joining us on alter it monthly. great book pages. well done.. :)

    ReplyDelete
  2. Wonderful art pages, that must be fun working on!

    ReplyDelete
  3. I love your pages!
    nice book you bought!!!

    ReplyDelete
  4. eine supertolle Idee und wunderschön gestaltet!
    Und Hasi "läuft" wieder durch`s Bild *g*

    LG Jutta

    ReplyDelete
  5. Das gefällt mir wahnsinnig gut, liebe Susi! Klasse gemacht!

    ReplyDelete
  6. it's a beautiful altered book Susi!

    ReplyDelete
  7. great minds think alike,ay - We've used the same stamps for the Alter it Monthly challenge!
    Wonderful pages!

    ReplyDelete
  8. WOW, quite the project! Love the rabbit and the stitching is great with the flowers.

    Hugs
    Sue

    ReplyDelete
  9. Wonderful pages. It looks like fun. I love your flowers and the rabbit.

    ReplyDelete
  10. Eine tolle Doppelseite, den TH Hasen mag ich sehr.

    ReplyDelete
  11. Oh mal was anderes von dir liebe Susi, mir gefällt es sehr gut, denn du hast genäht und Blümchen verwendet, super... viell. sehen wir uns endlich mal auf der Messe-ich sprech dich einfach an, ok? LG von Gerlinde

    ReplyDelete

Thank you for your comment!