Monday, March 7, 2011

Take A Word and the new "Art - Journal - Journey"

We started a Journey with Art Journaling over on Art- Journal- Journey.
Our theme for this month ist to create any kind of colour gradient.
If you like your are welcome to our Journey.
You can take part by linking your piece to the comment area over on
Art Journaling Journey.This Altered Book entry is made for the new
Birdlife theme over on Take a word Challenge too.


klick image to enlarge


es ist ein Altered Book
Eintrag für

Art- Journal- Journey
und
für die Take a Word
Challenge!


23 comments :

  1. Ach Du liebes bisschen.
    Wooooooooooooooooooooooooow !!!!
    Mir fehlen nur die Worte.

    ReplyDelete
  2. What a lovely study in blue. Great journal pages!

    ReplyDelete
  3. auch wenn mein quaderkopf eeeeeeeecht lange gebraucht hat, um art journaling zu verstehen... hihihihi..... diese seiten sind dir granatenmäßig hammerstark gelungen!!

    und stell dir mal vor, wenn ich noch ein paar fehlende stempelchen mein eigen nennen werde, will ich es auch versuchen!.... wunder geschehn!

    fände es so supi klasse, wenn du mal eine schritt für schritt anleitung oder bzw entstehungsgeschichte klöppeln würdest..... liebguck...

    gglg

    ReplyDelete
  4. Love your altered book spread, Susi! The colours are beautiful!

    ReplyDelete
  5. These are fabulous pages, Susi!

    ReplyDelete
  6. eine herrliche doppelseite! besonders der gepunktete vogelschwarm links oben hat es mir angetan!

    ReplyDelete
  7. This is beautiful!
    I also like your Art Journal Journey blog!

    ReplyDelete
  8. Wahnsinn!! Die Muse hat Dich ja voll im Griff. Superschön gemacht.

    LG Jutta

    ReplyDelete
  9. Du bist aber auch voll drauf, liebe Susi. Auch diese Seiten sind wieder Meisterstücke

    ReplyDelete
  10. Klasse Seiten, die Farbwahl ist super.

    ReplyDelete
  11. So pretty in blue. I should look into the art journal thing too- so many great things to jon in and not enough time!

    ReplyDelete
  12. What a lovely page! Beautiful shades of blue!

    ReplyDelete
  13. Fantastic journal work- love the gradient effects! I will check out your new challenge group!

    ReplyDelete
  14. Huhu Susi, ich mag ja Deine Journalseiten immer so gerne und auch diese hier ist Dir wieder super gelungen.
    Danke auch für Deinen neuen Blog, wie man sich an sowas "rantraut" jetzt fehlt mir einfach nur noch die Zeit dafür, seufz.

    ReplyDelete
  15. auch ich bin hin und wech:-))) Ganz zauberhafte Seiten und dann noch in so tollen Farben --- ich glaube ich trau mich auch mal....

    ReplyDelete
  16. This is beautiful Susi!! Love your blue pages. Such gorgeuos stamps :)
    hugs and smiles,
    Linda

    ReplyDelete
  17. Fabulous journal pages, Susi!

    ReplyDelete
  18. Hui, was soll man da noch sagen, außer: GRANDIOS liebe Susi, da ist dir wieder ein absolutes Meisterwerk gelungen!

    lg Uli

    ReplyDelete
  19. Your journal pages are superb. The colours are vibrant and beautiful and the images are perfect for the theme.
    Great artwork!

    ReplyDelete

Thank you for your comment!