Thursday, December 22, 2011

For a special friend - Gift card

This card is made out of one sheet of paper .The paper is sprayed with green Glimmermists over fern from our nearby woods, taken with me not all that long ago. Inside there is hidden a little present.

Diese Karte hab ich aus einem einzigen Stück Papier gestaltet.
Das Papier wurde zuvor mit Glimmermists besprüht , als Stencils/Masken
hab ich Farnblätter aus unserem nahegelegenen Wald  verwendet, die ich vor kurzem
gefunden hatte.Innen ist noch ein kleines Geschenk verborgen.




7 comments :

  1. What a lovely idea - it looks so beautiful x

    ReplyDelete
  2. Eine tolle Idee und eine schöne Ausführung, liebste Susi

    ReplyDelete
  3. un dich freue mich doppelt, denn diese tolle Karte samt Geschenk ist bei mir eingetrudelt!
    Meine allerliebste Herzensschwester: ganz ganz ganz herzlichen Dank für diese tolle Karte und für das Schenkli *knuddel*

    ReplyDelete
  4. Beautiful Suzi. Happy Christmas to you and I hope for great things in 2012. All my love XXXX

    ReplyDelete
  5. Boah Susi, das hat einen tollen Effekt mit den Farnblättern, klasse gemacht.

    LG Jutta

    ReplyDelete
  6. Dear Susi, I'd just like to thank you for all the inspiration you offer and for all the kind and sweet comments you've left at my blog this year, it's all very much appreciated!!! I wish you and yours a Merry Christmas and a Wonderful New Year!!!
    Blessings, Hugs and smiles,
    Linda

    ReplyDelete
  7. Hihi ne tolle Idee die Dinge aus der Natur zu benutzen Susi.
    WUnderschönes Werk. Klasse.

    ReplyDelete

Thank you for your comment!