Wednesday, October 3, 2012

Manuscript / Manuskript

I just like if a picture is not quite perfect . With stencils you can easily achieve this effect. I also love the adventure, which each new project means for me. I never know exactly how the result will look like. If something goes wrong I just apply more paint! This is a new cerealbox-canvas ( technique to do shown here ) I made and want to enter it to the TAKE a WORD Challenge this week.
I am entering to the ARTISTIC STAMPER OCTOBER CHALLENGE .



Ich mag es gern, wenn ein Bild nicht ganz perfekt ist, wenn es schon etwas abgenutzt aussieht. Mit Schablonen ergibt sich dieser Effekt auch ganz einfach. Ich liebe auch das Abenteuer, das jedes neue Projekt bedeutet. Ich weiß nie, wie das Ergebnis ausfallen wird. Wenn etwas nicht gelingt, trage ich einfach mehr Farbe auf. Ich hab hier einen neuen Cerealboxkeilrahmen gewerkelt.
(Inspirationsquelle hier) Das ist mein Beitrag zu TAKE A WORD diese Woche.

29 comments :

  1. Oh Susi was für ein Kunstwerk.
    Ich kann mal wieder nur staunen und
    schwärmen.
    Einfach spitze.

    ReplyDelete
  2. Susi, das ist genial!

    LG Tina

    ReplyDelete
  3. Das ist wieder soooooooo wunderwunderschön Susi.

    ReplyDelete
  4. What a great creation Susi! It looks amazing, so many things to admire...gorgeous, gorgeous!!!!!
    Love the look...

    greetings, Alie :-)

    ReplyDelete
  5. Just amazing Susi! The textures and collaging are so beautiful - wonderful colours too!
    Alison x

    ReplyDelete
  6. Stunning art Susi ! So much to see & enjoy, the colours, the texture & the images. Love your work :) Shirleyx ps. the art journal page on previous post is beautiful too

    ReplyDelete
  7. So bezaubernd wieder *schwärm*, ganz großes Kino Susi!

    ReplyDelete
  8. Das ist ein genialschönes Werk, liebe Susi.

    ReplyDelete
  9. Wonderful creation dear Susi...I Love every detail
    Also agree with what you wrote about creating...it helps me breathe :)
    Happy October!
    oxo

    ReplyDelete
  10. echt der Hammer, alleine die Farbkombi gefällt mir schon super, aber alles zusammen ist spitze

    ReplyDelete
  11. Oh, Susi ich bin ja so begeistert von deine Werken, das war ich auch schon vor vielen Jahren von deinen Karte, du hast echt das gewisse Händchen für Schönheit und Kunst.....ich würde so etwas nie hinbekommen, also ich bin hin und weg.

    Wünsche dir noch einen schönen Abend, einen ganz lieben Gruß von Andrea

    ReplyDelete
  12. Das ist einfach nur großartig schön, Susi!

    Ich bin schwerst begeistert! Da sitzt jedes Detail und das Ganze strahlt eine wundervolle Harmonie und Verspieltheit aus!

    Einmalig schön!!!!!

    Winkegruß,
    Claudia

    ReplyDelete
  13. ein Meisterwerk ist das Susi
    ich kann mich bei dir auf dem Blog garnicht satt sehen, weißt du das?

    ReplyDelete
  14. Wonderful work Susi !! So much to see, so beautiful !

    ReplyDelete
  15. Hach Susi, Du machst mich fertig mit all Deinen genialen Werken, mir fehlen schön langsam die Worte.
    Das hier ist auch wieder sooooooooooooo großartig.

    ReplyDelete
  16. Gorgeous Susi! You always amaze me at yet a new technique or other ideas!

    ReplyDelete
  17. Liebe Susi,
    das ist einfach wunderschön harmonisch.
    LG Anja

    ReplyDelete
  18. This is beautiful, Susi. Such great texture. I love your background and the colours you have used.

    ReplyDelete
  19. Love your work, once again a masterpiece!

    ReplyDelete
  20. Fantastische Farbgestaltung. Super!

    LG Biggi

    ReplyDelete
  21. this is a beautiful piece. very earthy. thank you for including it in the artistic stamper challenge this month

    Z x

    ReplyDelete
  22. This is a wonderful interpretation of the challenge! I like all the fine details. Bravo!

    ReplyDelete
  23. Genial!!!
    Bin begeistert!!!
    Liebe Grüße
    Conny

    ReplyDelete
  24. SUPER!!!! This is really GREAT!!!! Wow ...

    ReplyDelete
  25. Love those colour choices....makes a brilliant piece of art ;)
    Thanks for playing along at The Artistic Stamper this month.
    xoxo Sioux

    ReplyDelete
  26. Liebe Susi,

    ich komme mit dem Kommentieren ja gar nicht mehr hinterher, Du hast ja ein Wahnsinnswerk nach dem anderen geschaffen. Dieses Bild hier ist auch wieder ein Traum *seuf*

    Herzliche Knuddelgrüße
    von Anke

    ReplyDelete
  27. I love your texture and outlining on this. gorgeous creation. I'm going to check out the cereal box canvas tutorial. many thanks for your comment on my blog too!

    ReplyDelete

Thank you for your comment!