Thursday, June 13, 2013

Art Journal Journey * 06/2013 * HOME - Zu Hause*

used: DIY mask, DIY spray paints, different acrylic paints, different stencils (household-items), permanent marker, stamp from Stampers Anonymous, Archival Jet Black ink (Ranger)
 Materialien:selbsterstellte Maske, selbstgemixte Sprühfarben, verschiedene Acrylfarben, verschiedene Schablonen , dünner Permanent Marker, Stempel von Stampers Anonynmous, Archival Stempelkissen Jet Black (Ranger)


This is my entry for this week PPF,  for Art - Journal - Journey ,
and I would be happy to win 
the new workshop with 
 
- you can also take part to have a chance to win one of three spots in her new Workshop! check it out

Roben-Marie Smith

47 comments :

  1. Wonderful background, love the mix of colours.
    hugs Brenda xxx

    ReplyDelete
  2. Fantastic page-love the background effects

    Chrissie x

    ReplyDelete
  3. Beautiful background, and a lovely page - es gefällt mir, dass du auch selbstgemachte Masken und Sprays. Gaaaanz toll!! LG,. Valerie

    ReplyDelete
  4. Wow,eine gaaanz fantastische seite susi,toller hintergrund und farben,mir gefallen auch die selbstgemachten masken seehr gut.

    GLG Jeannette

    ReplyDelete
  5. Beautiful.. the background looks amazing, and your doodling on the silhouette gives such individual life to the piece.
    Alison x

    ReplyDelete
  6. Gorgeous, love the layers and love your art ! Greetings, Shirleyx

    ReplyDelete
  7. Real art, Susi...love this kind of work from you! Pin.

    Kind regards, Alie :-)

    ReplyDelete
  8. wieder eine tolle Seite geworden - viel Glück

    ReplyDelete
  9. Sehr künstlerisch gestaltet Susi, ganz fabelhaft! LG, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    ReplyDelete
  10. Great page Susi with a fabulous background.
    Greetings Janny

    ReplyDelete
  11. Really great work Susi. Love it, beautiful combination and colors
    lovely greet
    Marja

    ReplyDelete
  12. Ganz fantastisch, diese Seite, Susi!

    Darf ich fragen, wie du deine selbstgemachten Sprayfarben gemixt hast, also die Anteile?
    Ich hatte mir auch welche gemischt mit Acrylfarbe und Wasser und auf blankem Papier funktionierte das, aber als ich die Seite auch noch mit etwas Gesso bearbeitet hatte, waren die Farben eindeutig zu dünn und hafteten überhaupt nicht mehr.
    Dann habe ich alles wieder übermalt und nu sitzt dieses Werk hier und harrt weiter der Dinge, die ich noch mit ihm vorhabe... ;-)

    ReplyDelete
  13. Das sieht einfach nur klasse aus, Susi!! Und ich schließe mich der Frage von Alex an: Wie hast du deine Sprühfarben gemixt und womit sprühst du??

    Alles Liebe, Beate

    ReplyDelete
  14. Wieder mal so eine tolle Arbeit!!!!! Ich liebe es!!!!Die Farbkombi ist echt toll......ich liebe so farbenfrohe Creations!!!!
    Liebe Grüsse
    Hilde xxxx

    ReplyDelete
  15. I love the depth of your background and how the silhouette stands out perfectly. Blessings!

    ReplyDelete
  16. Ne total tolle Seite,besonders gefällt mir deine Farbzusammenstellung-SUPER!!!
    Bin begeistert.

    LG Marion

    ReplyDelete
  17. A wonderful page and thanks for the link to the work shop... what a wonderful web site... I can see why you would want to win a place in a course...xx

    ReplyDelete
  18. amazing art work and I loved seeing your blog!

    ReplyDelete
  19. What a stunning page.... love all the details

    Karen x

    ReplyDelete
  20. Gorgoeus, great colours, they work so well together

    ReplyDelete
  21. Großartige Werke sind das wieder, liebste Susi

    ReplyDelete
  22. I looked at this for a long time, wondering whether she was leaving or coming home. Made me look and think about the meaning...thank you! Happy PPF!

    ReplyDelete
  23. Wonderful painting/collage, Susi. Does DIY masks mean that you created the masks you used? Love the colors and the different designs in your artwork.

    ReplyDelete
  24. Love all the layers of texture and color! HPPF!

    ReplyDelete
  25. Absolutely beautiful!!! I love how you got the shadow effect Susi! x

    ReplyDelete
  26. Wunderschön, liebe Susi! Eine ganz neue "Richtung" in Deiner Kunst. Freue mich schon, mehr zu sehen.
    Liebe Grüße und happy PPF
    Erika

    ReplyDelete
  27. Fabulous textures and layers!
    ♥♥♥
    Happy PPF!!
    Mary
    Mixed-Media Map Art

    ReplyDelete
  28. fantastic! I love all the layering!

    ReplyDelete
  29. Nice page. I love how the circles move the energy around the page. Good luck winning a spot! Happy PPF xox

    ReplyDelete
  30. Love your figure, great page.

    ReplyDelete
  31. Great backgrounds and love the figure as well. Lots of texture. Nice job Susi. :)

    ReplyDelete
  32. She rocks! Love her pose with the great layers built up all around!

    ReplyDelete
  33. Very mysterious page, great texture and layers!! Good job and thanks for the link!!

    Hugs Giggles

    ReplyDelete
  34. I found you via Paint Party Friday! Love the mixture of textures and colors. Come over and say hi! Emma

    ReplyDelete
  35. Beautiful, love the pretty colors! <3

    ReplyDelete
  36. This is wonderful, Susi. Great use of stencils and I love the colours.

    ReplyDelete
  37. Wowww, deine Seite ist mal wieder fantastisch. Gefällt mir mal wieder sehr.

    LG Carola

    ReplyDelete
  38. sieht aus, als hätte die figur einen schatten! herrlich grungy, 100% nach meinem geschmack!!

    ReplyDelete
  39. Ich liebe Deine Figuren, einfach toll und die wunderschönen Farben, sehr ansprechend...eine Seite, die zum Träumen einlädt ♥ Conny
    http://piaromsartjournaling.blogspot.de

    ReplyDelete
  40. Das sieht total schön aus. Der Hg, die Farben und die Motive, alles zusammen ein kleines Kunstwerk,ich bin begeistert.
    LG Sabine

    ReplyDelete
  41. Genial, gigantisch ... die Wirkung ist der Hammer.

    LG
    Anke

    ReplyDelete
  42. Das sieht ja wirklich toll aus!! Habe das auch mal probiert, bin aber leider nicht so begabt. :-( Aber die tollen Permanentmarker habe ich noch. Ich habe die damals echt günstig bei Büromarkt Böttcher bekommen (http://www.bueromarkt-ag.de/permanentmarker.html). Sehr toll die Stifte.
    Weiter so mit deinen kreativen Kunstwerken!! ;-)

    ReplyDelete

Thank you for your comment!