Friday, March 14, 2014

**** A FANTASY SCENE ****


 ART JOURNAL JOURNEY MONTHLY BLOG  calls all friends of Art Journaling to show

 **** A  FANTASY  SCENE **** 
the theme for the month of March! /  
We hope you will take part - so hop over to 

**ART*JOURNAL*JOURNEY*



I made a painting totally inspired by the Jodi Ohl technique I learned at SOUL FOOD -
can't stop doing this layering paintings .


Wow - ich kann nicht auffhören die Collage Maltechnik, die Jodi Ohl auf SOUL FOOD vorgestellt hat - immer und immer wieder zu üben... die fasziniert mich einfach . Gedacht für obig genannte Challenges.

49 comments :

  1. Ganz toll, schön, dass du so viel Spaß hast! LG, Valerie

    ReplyDelete
  2. Ooohh Susi,deine Vögelchen collage sieht sooo zauberhaft und wunderschöööön aus,die ganzen tollen layers und darauf die vögelchen,die reinste Augenweide,gefällt mir mal wieder ganz ungemein.
    ich hab auch gerade noch eine fantasie seite gemacht,das thema ist echt klasse.
    Wünsch dir weiterhin soviel spass bei soulfood,die sachen die ihr da macht sind ja der wahnsinn,soo toll!!

    Knuddelgrüße Jeannette

    ReplyDelete
  3. Very beautiful and sweet!!!

    Greetings, Saskia :)

    ReplyDelete
  4. Das ist ja eine tolle Technik und durch deine Farb- und Motivwahl ist eine fantastische Seite entstanden!
    Liebe Grüße, Dagmar

    ReplyDelete
  5. Beautiful fantasy paintings! I have not made anything yet from the fantasy, I hope I can create somethint:) Happy PPF!

    ReplyDelete
  6. Fabulous!! Love your doodled birds over that amazing stenciled background, - it looks brilliant!

    ReplyDelete
  7. So interesting Susi!! Such a pretty view

    ReplyDelete
  8. I just love the way you never run out of ideas Susi. This is an amazing pgae.

    Love Chrissie x

    ReplyDelete
  9. Einfach nur zauberhaft, Susi!

    Die Technik und du - ihr gehört definitiv zusammen!

    Liebe Grüße in ein schönes Wochenende!
    Claudia x

    ReplyDelete
  10. Love your wonderful page Susi. Happy PPF, Annette x

    http://nettysartadventures.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  11. Marvelous....the layering looks so yummy.....and your birds just so fanciful. xox

    ReplyDelete
  12. Great technigue. Love your art work, it's sofisticated and beautiful, Susi. Have a wonderful weekend xx

    ReplyDelete
  13. Wow...beautiful page Susi, love the colorful birds! I'm so busy lately, I hope I can join this month.

    ReplyDelete
  14. Beautiful layers and a lovely subject. Happy PPF!

    ReplyDelete
  15. Your birdies art piece is so colorful and beautiful. I love the placement of the images. Great design.

    ReplyDelete
  16. Love your birds, lovelypiece

    ReplyDelete
  17. wow, gorgeous piece! love the white dots around the figures!
    Have a great weekend!
    Groetjes Karin

    ReplyDelete
  18. Great birdies that seem to be dancing with grace and abandon!

    ReplyDelete
  19. LOVE this mixed media whimsical painting Susi!

    ReplyDelete
  20. ich bin voll des schlechten Gewissens, wenn ich Dich so fleißig mit so tollen Seiten sehe, aber irgendwie stehen ich und die Zeit momentan auf Kriegsfuß.

    ReplyDelete
  21. Umwerfend Susi, wunderschön mal wieder!!!

    ReplyDelete
  22. Beautiful background, & I love the birds Susi!
    Happy PPF!
    Alison x

    ReplyDelete
  23. Das spürt man bei dir sofort, dass du Spass hast an deiner Kreativität! Deine Vögelchen sind ja der Hammer liebe Susi! Geniesse das Wochenende, LG, Ira
    Ira’s Crea Corner

    ReplyDelete
  24. Gestaltung, Farben, Texturen wieder spitzenmäßig. Würd ich mir sofort an die Wand hängen. Würde auch sehr schön als Stoffdruck aussehen, erinnert mich an die schönen alten aufwendig gemachten Batikstoffe aus Indonesien. Einfach traumhaft schön.
    Liebe Grüße
    Sabine

    ReplyDelete
  25. These birds are terrific and also your background is very interesting, I must investigate this lesson further. Your whole picture is just lovely, it would look good on any wall.

    ReplyDelete
  26. What a magical world you have created, the little birds are so sweet and whimsical.

    ReplyDelete
  27. Gorgeous...what a wonderful style!

    Hugs Giggles

    ReplyDelete
  28. Fantastic scene, I love those awesome birds
    Yvonne

    ReplyDelete
  29. gorgeous page, love the colours

    ReplyDelete
  30. Happy Paint Party Friday! You are so creative, thanks for sharing. Have a great weekend :) Tam

    ReplyDelete
  31. Such a lovely whimsical piece.The pattern, layering and colour make it .
    Annabelle : )

    ReplyDelete
  32. Ein fantastisches Werk ... das würde ich auch sofort aufhängen!
    LG, LonettA

    ReplyDelete
  33. That looks like a great technique! Love this!

    ReplyDelete
  34. Gorgeous Fantasy scene, love it! I've brought my journal out to create a fantasy and I'm having a block, will keep trying :) Have a great weekend, Shirleyxx

    ReplyDelete
  35. What a romantic and beautiful fantasy world you have created. I love the soft colours and your composition.

    ReplyDelete
  36. so cheerful and bright! love the colors!! happy PPF!

    ReplyDelete
  37. ich wollte dir gestern schon schreiben, wie wunderbar mir deine gestapelten vögel gefallen, aber da war kein kommentarfeld vorhanden. gut, dass es jetzt wieder klappt!

    ReplyDelete
  38. Schön sind deine Vögel, erinnern mich ein bisschen an die Bremer Stadtmusikanten ;)

    ReplyDelete
  39. What fun birds these are!

    Great to have you as part of PPF, Susi!
    xo
    EVA

    ReplyDelete
  40. Susi this is really gorgeous, I'm so enjoying checking out all your wonderful art, bravo!

    ReplyDelete
  41. So Chen, liebe Susi!
    Herrlich frühlingshafte Flugtiere die mich sehr entzücken! Also bitte tatsächlich nicht aufhören mit dieser Technik, möchte gerne mehr davon seen :)
    Viele bunte Lieblingsgeüße zu Dir und habe eine bunte Zeit!
    Deine Erika

    ReplyDelete
  42. Ps, die Autokorrektur hat mich ausgetrickst! Natürlich soll es "SCHÖN" heißen!!!!!

    ReplyDelete
  43. Ohhhh, Susi, wie schön diese Seite geworden ist. Du musst irre viel gelernt haben! Ich finde es so inspirierend, Dich hier zu besuchen, da jedes Mal etwas Andersartiges zu sehen ist...
    Ich möchte eigentlich auch mitmachen bei AJJ, muss nur noch schnell meine Blockade überwinden... Im Moment bastle ich nur Firlefanz... Na ja, ist auch entspannend...
    Liebe Grüße und ein schönes Wochenende!
    Manu

    ReplyDelete

Thank you for your comment!